اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

مکان استقرار فرماندهی انتظامی چرام باید در شأن مردم باشد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مکان مناسب جهت استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان چرام و با بیان این‌که این مکان باید در شأن مردم شهرستان باشد، پیشنهاد بازسازی پاسگاه قدیم این شهرستان را مطرح کرد.

مکان استقرار فرماندهی انتظامی چرام باید در شأن مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا عادلی عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چرام ضمن عرض سلام و درود به روح مطهر و تابناک بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت‌فقیه و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای از مسئولان حاضر در مراسم تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرا رسیدن ماه رجب را تبریک گفت و ضمن آرزوی بهره‌بری از فیوضات این ماه مبارک، اساسی‌ترین وظیفه پلیس را برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع جرم دانست.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای مهم و اساسی در تأمین امنیت جامعه، باید تأمین امنیت را نیز در کهگیلویه و بویراحمد جزو برنامه‌های خود قرار دهد.

این مسئول اظهار کرد: شهرستان‌هایی مثل چرام و باشت مصوبه هیئت دولت بوده که از همان ابتدا پیگیر بودیم تا ساختار آن‌ها را از ستاد نیروهای مسلح دریافت کرده و براساس آن ساختاری که هست بتوانیم به مرور زمان و در فرصت زمانی که در اختیارمان قرار گذاشته شده و با توجه به امکانات، مشکلات این دو شهرستان را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل افتتاح این دو ساختار در اواسط سال هیچ‌گونه اعتباری حتی جهت اجاره ساختمان برای استقرار پلیس تخصیص داده نشد، عنوان کرد: این شهرستان حقی را بر گردن مجموعه نیروی انتظامی دارد و ممکن است بعد مسافت هم باعث شود نتوانیم در مأموریت‌های مهم حضور پیدا کنیم، بنابراین تمام سعی و تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم با تمام امکانات و نیرو این منطقه را شکل دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناجا قول داده که اگر فارغ‌التحصیلی در بحث دانشگاه و آموزشگاه‌ها داشتند، این تقویت را در دستورکار قرار داده و به چرام هم اختصاص دهند.

سردار عادلی با اشاره به مکان مناسب جهت استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان چرام و با بیان این‌که این مکان باید در خور مردم شهرستان باشد، پیشنهاد بازسازی پاسگاه قدیم این شهرستان را مطرح کرد.

انتهای پیام/82002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول