اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

کشتی‌گیر قمی به نشان برنز رقابت‌های جام بین‌المللی تختی دست یافت

کشتی‌گیر قمی موفق به کسب عنوان سوم و نشان برنز مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی شد.

کشتی‌گیر قمی به نشان برنز رقابت‌های جام بین‌المللی تختی دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سجاد محمدی در وزن 74 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی شد و بدین ترتیب برای نخستین بار قم را در این پیکارها که از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است صاحب مدال کرد.

این در حالی است که سی و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی طبق سنوات گذشته باید اسفند ماه برگزار می‌شد اما برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کشورمان در اسفند ماه سال قبل موجب شد تا برگزاری این پیکارها با تاخیری سه ماهه انجام شود.

به همین دلیل نسبت به دوره‌های قبل برگزاری این مسابقات تعداد تیم‌های خارجی کمتری حاضر به شرکت در پیکارهای کشتی آزاد آزاد جام بین‌المللی تختی شده بودند اما آزادکاران کشورمان در تلاش برای رسیدن به سکوهای برتر رقابتی نزدیک و دیدنی را برگزار کردند.

سجاد محمدی یکی از سه نماینده کشتی آزاد استان قم در مسابقات این دوره کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی بود در حالی که این کشتی‌گیر جوان و خوش آتیه در سی و سومین دوره این رقابت‌ها در جدال با کشتی‌گیران مطرح به مقام سوم رسید و موفق به کسب مدال برنز شد.

محمدی در مسابقات سال گذشته کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در وزن 74 کیلوگرم به عنوان یکی از چهره‌های خوش آتیه کشتی قم، برابر حریفان کشتی گرفت و با درخشش خود جواز حضور در مرحله نهایی جام بین‌المللی تختی را به دست آورد.

بدین ترتیب این کشتی‌گیر جوان در کنار داود یارجانعلی و روح الله نعمتیان سه نماینده کشتی قم در مسابقات جام بین‌المللی تختی بودند و بعد از اینکه در وزن 74 کیلوگرم حریفان خود را تا مرحله نیمه نهایی با کسب نتایج خوب و قابل قبول پشت سر گذاشت در راه رسیدن به دیدار نهایی ناکام ماند.

عدم موفقیت در رسیدن به مسابقه فینال، سجاد محمدی را به دیدار رده بندی برای کسب مقام‌های سوم و پنجم برابر حریفان فرستاد که در این مرحله محمدی بر رقیب خود صاحب برتری شد و توانست برای نخستین بار طعم موفقیت در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی را بچشد اما دو نماینده دیگر قم در اوزان 60 و 120 کیلوگرم توفیقی در این پیکارها به دست نیاوردند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول