اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد

تسهیلات 12.5 میلیون تومانی برای مقاوم‌سازی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل سقف تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن را همچنان 12.5 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ‌این تسهیلات با کارمزد پنج درصد و اقساط 15 ساله پرداخت می‌شود.

تسهیلات 12.5 میلیون تومانی برای مقاوم‌سازی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده صبح امروز در جلسه کار گروه تخصصی مسکن روستایی در اردبیل اظهار داشت: ما بر اساس ماده 140 برنامه سوم توسعه و ماده 133 برنامه چهارم توسعه موظف شدیم در روستاها برای املاک سند صادر کنیم که این کار با همکاری ثبت اسناد و املاک در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً این صدور سند در شهرهای زیر‌ 25 هزار نفر نیز به بنیاد مسکن واگذار شده به طوری که در مجموع تاکنون 85 هزار جلد سند مالکیت روستایی در 327 روستای استان اردبیل صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل به بهره‌گیری از ظرفیت ماشین‌آلات و خودروهای سنگین بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر زیر‌سازی و تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد به همت بنیاد مسکن در حال انجام است و پروژه در مدت دو ماهی که آغاز شده است حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حاج‌علیزاده گفت:‌ با دستور استاندار اردبیل ما توان خودرویی و تجهیزات و نیروی انسانی خود را به کار گرفتیم تا با تعریض و زیر‌سازی باند فرودگاه پارس‌آباد امکان نشست و برخاست برای هواپیماهای بدون ملخ فراهم آید.

این مسئول دومین پروژه مهم اجرایی استان را که با همکاری بنیاد مسکن در حال اجراست پروژه چهارخطه کردن راه اصلی پارس‌آباد – اردبیل در محدوده سربند اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه به طول 15 کیلومتر و با پیشرفت شش کیلومتر خاکبرداری و بستر‌سازی در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات خودرویی بنیاد مسکن ما در مسکن مهر نیز به ویژه در شهرهای نمین و جعفر‌آباد امور مربوط به آماده‌سازی را انجام داده و در این امر مشارکت جدی داشتیم.

حاج‌علیزاده با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط بنیاد مسکن در یک سال اخیر تصریح کرد: ما در سطح ملی رتبه برتر را در اجرای طرح هادی به دست آوردیم و در بین ستادهای معین بازسازی نیز رتبه برتر را از لحاظ کمی و کیفی کسب کردیم.

وی کسب رتبه دوم کشوری فناوری اطلاعات، رتبه سوم در بین استان‌های همسطح در ارتباط با مسکن شهری و رتبه سوم در بحث اشتغال‌زایی را از دیگر توفیقات بنیاد مسکن اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: بنیاد مسکن رتبه برتر کشوری و استانی را در اقامه نماز به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاج‌علیزاده در پایان سخنان خود سقف تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن را نیز همچنان 12.5 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ‌این تسهیلات با کارمزد پنج درصد و اقساط 15 ساله پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول