اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد

راهیابی 2 نمایشنامه ملایر به جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از راهیابی دو نمایشنامه ملایر به جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان خبر داد.

راهیابی 2 نمایشنامه ملایر به جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان

محمود مصباح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به فعالیت تئاتر همدان در جشن اردیبهشتی تئاتر اظهار داشت: در راستای اهمیت جایگاه تئاتر ملایر، یک نمایشگاه عکس در خصوص تئاتر برپا شد که مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 50 سال فعالیت تئاتر ملایر از دهه 40 تاکنون در قالب 220 قطعه عکس هنری از آثار پیشکسوتان و هنرمندان جوان این شهرستان در نمایشگاه ارائه شده که تا پایان هفته میزبان بازدیدکنندگان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر از پذیرفته شدن دو نمایشنامه‌ از ملایر در سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان خبر داد و گفت: دو نمایش «یه جا غیر از اینجا تو دل شب» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی و «داستان عامه پسند» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی مهدی روزبهانی در این جشنواره خوانش می‌شوند.

وی در خصوص اردیبهشت تئاتر نیز یادآور شد: در جشن اردیبهشتی تئاتر، مسعود روستا یکی از فعالان تئاتر شهرستان ملایر تقدیر می‌شود.

مصباح در پایان یادآور شد: در حال حاضر نمایش «سیری در سرای سه سرباز سوخته» به کارگردانی محمد قاسمی در ملایر به مدت 10 روز در حال اجرا است.

انتهای پیام/89003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول