اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چابهار خبر داد

کشف محموله 103 میلیون ریالی کالای قاچاق در چابهار

فرمانده انتظامی چابهار گفت: پلیس شهرستان چابهار یک محموله 103 میلیون ریالی را از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و ضبط کرد.

کشف محموله 103 میلیون ریالی کالای قاچاق در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: مأموران انتظامی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و شناسایی و برخورد با سودجویان اقتصادی موفق شدند این اتوبوس مسافربری را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس مسافربری تعداد 174 طاقه پارچه خارجی و چند کارتن آبمیوه قاچاق به ارزش 103 میلیون و 500 هزار ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی چابهار بیان داشت: در این ارتباط چند تن از قاچاقچیان و سودجویان اقتصادی نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دو زورگیر و سارق حرفه‌ای در چابهار دستگیر شدند

کاظمی در ادامه از دستگیری دو زورگیر و سارق حرفه‌ای در چابهار خبر داد و گفت: این دو زورگیر و سارق حرفه‌ای اوایل شب 16 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در آخرین سرقت خود با استفاده از یک اسپری اشک‌آور از یک خانم مبلغ 50 هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراه وی را به سرقت برده بودند.

وی درباره جزئیات دستگیری این دو سارق و زورگیر حرفه‌ای بیان کرد: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان چابهار در حال گشت‌زنی و برقراری امنیت در محدوده ساحلی دریا بزرگ این شهرستان بودند که فردی سراسیمه خود را به مأموران رساند و درخواست کمک کرد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: این فرد که به شدت هراسان بود از وقوع یک سرقت خبر داد و گفت به همراه خانواده‌ام برای تفریح به سواحل دریا بزرگ آمده بودیم که دقایقی قبل هنگامی که همسرم برای خرید رفته بود توسط دو زورگیر مورد حمله قرار گرفته و از وی سرقت شده است.

کاظمی بیان کرد: از آنجایی که طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با جرائم خشن از برنامه‌های اصلی و مهم انتظامی چابهار برای ارتقا احساس امنیت شهروندان است و با توجه به حساسیت این موضوع و به دنبال اعلام شکایت این شهروند بلافاصله تمامی محدوده وقوع سرقت برای شناسایی و دستگیری زورگیران متواری با فعال شدن گشت‌های انتظامی و با همکاری شاکی تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: از آنجایی که مشخصات سارقان و موتورسیکلتی که با آن متواری شده بودند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به تمام گشت‌های انتظامی اعلام شده بود کمتر از دو ساعت مأموران موفق شدند دو نفر را که در حال استعمال موادمخدر بودند را شناسایی کنند.

وی گفت: این دو مظنون که به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشتند با اقدام به موقع مأموران دستگیر و توسط شاکی مورد شناسایی قرار گرفتند.

کاظمی افزود: در بازرسی از این دو زورگیر و سارق حرفه‌ای یک عدد شی نوک تیز (چاقو)، یک عدد چشم‌بند پارچه ای، یک عدد قوطی اسپری اشک‌آور، یک دستگاه گوشی موبایل نوکیا به همراه مبلغ 50 هزار تومان وجه نقد که متعلق به شاکی بوده، یک دستگاه گوشی سامسونگ، یک دستگاه گوشی نوکیا مدل 6303، مقدار غیرقابل توزین موادمخدر از نوع حشیش، کشف و ضبط شد.

وی از شهروندان خواست با تماس به موقع خود با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ضمن بهره‌مند شدن از خدمات انتظامی، همیشه سبزپوشان و حافظان امنیت را در کنار خود احساس کنند و برای برخورد قاطع با مخلان امنیت و قانون‌شکنان مأموران انتظامی را یاری کنند.

انتهای پیام/75002/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول