اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی پیام‌نور جیرفت خبر داد

ثبت 12 کانون فرهنگی هنری در پیام‌نور جیرفت

مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور جیرفت گفت: 12 کانون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام‌نور جیرفت به ثبت رسیده است.

ثبت 12 کانون فرهنگی هنری در پیام‌نور جیرفت

فاطمه‌سادات موسوی‌ساردو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با برشمردن مهم‌ترین اهداف تهاجم فرهنگی اظهار داشت: ترویج بی‌بند و باری، ناامید کردن مردم با سیاه‌نمایی مسائل داخلی کشور، مبارزه با بیداری اسلامی و ایجاد بی‌اعتمادی در مردم نسبت به ولایت فقیه از جمله این اهداف است.

موسوی‌ساردو فرهنگ‌سازی، دین باوری و امر به معروف و نهی از منکر را از جمله شیوه‌های تأمین امنیت فرهنگی ذکر و تصریح کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها در فرهنگ‌سازی، تربیت نیروهای متعهد و متخصص، تولید دانش و تکنولوژی و آسیب‌شناسی فرهنگی نیز در این امر مؤثر است.

وی ابراز داشت: با تشکیل کانون بسیج استادان دانشگاه پیام‌نور تلاش می‌کنیم تا زمینه بهتری را برای آموزش، ایجاد حلقه‌های وصل دانشجویان به دانشگاه و مسائل علمی، پژوهشی و فرهنگی ایجاد کنیم.

موسوی‌ساردو عنوان کرد: امیدواریم که با همت استادان بسیجی و سعی و تلاش این مجموعه بتوانیم در راستای شناسایی هر چه بیشتر مسائل و مشکلات فرهنگی منطقه جیرفت و رفع آنها گام‌های مؤثری برداریم.

وی اذعان داشت: واحد امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تلاش کرده تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف مهارت‌های زندگی، ازدواج، اعتیاد و ... دید جوانان که در حقیقت آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، بازتر و گسترده‌تر شود.

موسوی‌ساردو با اشاره به اینکه این واحد در سال 90 به عنوان واحد برتر در استان کرمان معرفی شده است، بیان داشت: تشکیل انجمن‌های علمی از رشته‌های دایر در دانشگاه پیام‌نور، نمایشگاهی از صحنه‌های عاشورا و هیئت عزاداری متشکل از دانشجویان دختر و پسر، استادان و فارغ‌التحصیلان از جمله اقدامات این واحد بوده که کارهایی برای ثبت آن نیز صورت پذیرفته است.

وی با اعلام اینکه 12 کانون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام‌نور جیرفت به ثبت رسیده است، اظهار داشت: امیدواریم که در آینده شاهد حضور تمام دانشجویان دانشگاه در این هیئت عزاداری باشیم و بتوانیم با برپایی مناسبت‌ها در زنده نگهداشتن اصول و آرمان‌های اسلام تلاش کنیم.

موسوی‌ساردو خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با برقراری پیوند قوی در زمینه مسائل فرهنگی میان اقشار دانشگاه تعامل بیشتری با مسئولان فرهنگی در راستای شناسایی هر چه بیشتر مشکلات فرهنگی منطقه جیرفت داشته باشیم. 

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول