اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان تأکید کرد

انجام حفاری بدون مجوز در سطح شهر ممنوع

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های مسئول حفاری اجازه حفاری بدون اخذ مجوز ندارند، ابراز کرد: حفاری با هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌ها و استعلام از اداره مربوطه همراه باشد تا از ایجاد رخداد و یا مشکلات بعدی جلوگیری شود.

انجام حفاری بدون مجوز در سطح شهر ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکایی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه حفاری این شهرستان، با اشاره به اینکه رفاه و آسایش مردم در انجام امور باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: دستگاه‌های حفار در هنگام انجام حفاری اصول ایمنی را در راستای ایجاد امنیت و آسایش همه جانبه شهروندان رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه بی‌دقتی سبب بروز حوادثی جبران‌ناپذیر خواهد شد، افزود: احترام به قانون و قانونمند بودن همه فعالان در این عرصه ضمن پیشبرد برنامه‌های کاری در این حوزه، باعث سرعت بخشیدن در انجام کار خواهد شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان، با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های مسئول حفاری اجازه حفاری بدون اخذ مجوز ندارند، ابراز کرد: حفاری با هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌ها و استعلام از اداره مربوطه همراه باشد تا از ایجاد رخداد و یا مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی بر نظارت و بازرسی‌های کارشناسانه در هنگام حفاری تأکید کرد و افزود: اهمال و بی‌احتیاطی در حفاری سطح شهر باعث خیلی از مسائلی جبران‌ناپذیر می‌شود، پس همه نهادهای مربوطه مکلف به همکاری و همراهی با یگدیگر، برای انجام درست امور با دریافت استعلام و مجوز هستند.

شرکائی ابراز کرد: حفاری‌های طولانی‌مدت دستگاه‌های خدمات‌رسان در معابر اصلی و فرعی یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است، پس می‌طلبد مسئولان در یک برنامه هماهنگ و مدون به منظور سرعت بخشیدن به کار و جلوگیری از حفاری‌های متعدد در سطح شهر اقدام کنند.

وی هماهنگی و همراهی همزمان نهادهای خدماتی و بررسی همه جوانب حفاری از سوی مسئولان امر  در راستای رفاه حال شهروندان را خواستار شد و تأکید کرد: برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی حفاری‌ها در امور مختلف باعث ممانعت از دوباره‌کاری و هدررفت سرمایه می‌شود که این مهم باید در سرلوحه کاری مسئولان در این حوزه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان ارائه خدمات‌دهی بهتر به مردم و روان‌سازی حمل و نقل شهری را نیازمند نظارت خواند و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند زمینه امنیت جانی و مالی شهروندان را با انجام به‌هنگام و اصولی کار فراهم کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌ رو در سه حوزه ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس و شوراها در شهرستان، اظهار داشت: دستگاه‌های حفار توجه داشته باشند در آستانه انتخابات هیچ‌گونه حفاری به منظور تأمین امنیت جانی و مالی مردم و هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ نباید در سطح شهرستان صورت گیرد.

شرکائی خطاب به همه مدیران، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شد و افزود: ما وظیفه داریم بستر نشاط، شور و هیجان را در سطوح مختلف جامعه در بین اذهان عمومی برای حضور حداکثری مهیا سازیم.

وی تصریح کرد: روشنگری و ارتقای بینش سیاسی اجتماع امروز ضرورت دارد پس اطلاع‌رسانی و تبیین فرامین رهبری برای آگاه‌سازی درست و شفاف با استفاده بهینه از امکانات موجود به نحو مطلوب در سطح شهرستان انجام گیرد.

شهردار تویسرکان نیز در ادامه گفت: ادارات خدمات‌رسان در صورت نیاز به هرگونه حفاری، با ارائه طرح مربوطه، مشخص کردن محل و آدرس دقیق حفاری و متراژ از شهرداری مجوز را دریافت کنند.

عزیزالله مالمیر با اشاره به اینکه تلاش شود قبل از حفر هرگونه مسیری همه نهادهای مرتبط در این امر با هم هماهنگ شوند، افزود: همگرایی و همدلی ادارات از خسارت‌ها جلوگیری و سبب ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم می‌شود.

وی نصب علائم هشداردهنده را  هنگام حفر مسیر مورد نظر را لازم و ضروری خواند و تأکید کرد: دستگاه‌های حفار میزان حفاری‌های نهاد خود را در سال جاری قبل از آغاز کار به شهردار اعلام کنند.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول