اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌مندی یک‌هزار روستای آذربایجان شرقی از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از بهره‌مندی بیش از یک هزار روستای استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به 246 روستای شهرستان‌های استان نیز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

بهره‌مندی یک‌هزار روستای آذربایجان شرقی از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ولی‌الله دینی ظهر امروز در بازدید از پروژه گازرسانی محور اهر – ورگهان اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های سخت استان است که به علت واقع شدن در مناطق کوهستانی 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به طول 116 کیلومتر خط انتقال اجرا می‌شود.

وی، اعتبار پیش‌بینی برای اجرای این پروژه گازرسانی را قریب به 60 میلیارد ریال اعلام و اظهار امیدواری کرد با تأمین به موقع اعتبارات این پروژه بتوانیم تا پایان سال‌جاری 20 روستای این منطقه را از نعمت گاز طبیعی و لوله‌کشی شده بهره‌مند کنیم.

دینی اضافه کرد: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و اجرای گازرسانی به مناطق روستایی از اولویت این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به روستائیان عزیز است که امیدواریم با تلاش مضاعف در راستای منویات مقام معظم رهبری برای توجه به مناطق کمتر توسعه یافته قدم‌های موثری برداریم.

این مقام مسئول از بهره‌مندی بیش از یک هزار روستای استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: گازرسانی به 246 روستای شهرستان‌های استان نیز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران در تمام روستاهای مناطق زلزله‌زده که عملیات ساخت و ساز آنها به اتمام رسیده در کمترین زمان ممکن ضمن فراهم شدن زیرساخت‌ها با هماهنگی سازمان نظام مهندسی و تأئید لوله کشی گاز منازل، نصب کنتور با حضور پرسنل فنی این شرکت برای بهره‌مندی اهالی روستاهای زلزله‌زده انجام می‌شود.

دینی گفت: در شهرستان اهر هم اکنون 107 روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از نظر تعداد این شهرستان رتبه اول را در سطح استان دارا است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر در 57 روستای شهرستان اهر عملیات گازرسانی در حال اجرا و 29 روستا نیز در مرحله طراحی است.

فرماندار اهر نیز در این بازدید اولویت مسئولان شهرستان اهر را توسعه متوازن در مناطق مختلف روستایی شهرستان برشمرد و افزود: با توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه و صعب العبور بودن برخی روستاها تسریع در گازرسانی به این روستاها از خواسته‌های اصلی مردم منطقه است.

رضا صدیقی، اظهار امیدواری کرد با تدبیر تأمین اعتبارات لازم در کمترین زمان ممکن بتوانیم اهالی این روستاها را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: با توجه به افزایش سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی اهر افزایش ظرفیت و تقویت فشار گاز این شهرک در آینده نزدیک ضروری است.

دراین مراسم فرماندار و مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در مسجد روستای ویجنی در نشستی صمیمی به مسائل و مشکلات اهالی این روستا پاسخ گفتند. 

انتهای پیام/60001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول