اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه آهن‌آلات صنعتی مشهد خبر داد

آرامش و ثبات بازار آهن در مشهد

رئیس اتحادیه آهن‌آلات صنعتی و ساختمانی مشهد گفت: در روزهای اخیر بازار آهن در مشهد از آرامش و ثباتی خاص برخوردار شده که این آرامش به خاطر ثبات نسبی نرخ ارز بوده است.

آرامش و ثبات بازار آهن در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، محمدرضا عطایی‌صانعی اظهار کرد: قیمت محصولات فولادی در سال گذشته به ویژه در ماه‌های اخیر دچار نوسانات بدون ضابطه‌ای شد که سبب افزایش 100 درصدی قیمت فولاد در مقاطع مختلف شد.

عطایی افزود: در حال حاضر ثبات قیمت‌های اخیر نسبت به سال گذشته، با توجه به حجم بالای موجودی کالا در بنادر و کارخانجات تولیدی، کاهش 20 درصدی نرخ آهن را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به  آغاز فصل ساخت و ساز و افزایش تقاضا اظهار داشت: جهت جلوگیری از آشفتگی بازار آهن باید نظارت بیشتری بر نحوه عملکرد کارخانجات تولیدی و بورس اعمال شود.

عطایی‌صانعی تصریح کرد: افزایش نظارت‌ها یکی از بهترین راهکارهای نظارتی بر عرضه صحیح محصولات فولادی است که رونق و فعالیت مجدد تعاونی‌های تهیه و توزیع آهن را به دنبال دارد.

او یکی از مشکلات بزرگ اعضای اتحادیه صنف آهن آلات را نداشتن آموزش کافی در زمینه اطلاع از قوانین و مقررات مالیاتی به ویژه در ارتباط با مقوله مالیات بر ارزش افزوده و محاسبه دقیق اصل مالیات عملکرد سالیانه دانست و خواستار همکاری و همیاری بیشتر مسئولان ذی‌ربط با اعضا این اتحادیه شد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول