اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان‌غربی تاکید کرد

تأمین هزینه زندگی خانواده مددجویان توسط انجمن های حمایتی

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان‌غربی بر تأمین هزینه زندگی خانواده مددجویان توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان موفق تاکید کرد و افزود: این انجمن‌ها برای خود اتکایی خانواده‌های زندانیان تلاش می‌کنند.

تأمین هزینه زندگی خانواده مددجویان توسط انجمن های حمایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز جبار باقری در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان موفق و منتخب کشور که در سالن امامت دادگستری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از مدیران کارآمد و موفق کشور و استفاده از تجربیات کاربردی و نقطه‌ نظرات کارشناسی آنان است.

وی با اشاره به دستیابی به راهکارهای بهتر در زمینه مدیریت انجمن‌های حمایت از زندانیان موفق در کشور، تصریح کرد: استفاده از شیوه‌های نوین در این زمینه راهگشا خواهد بود.

باقری بر تأمین هزینه زندگی خانواده مددجویان توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان موفق تاکید کرد و افزود: این انجمن‌ها در راستای خود اتکایی و خودکفایی خانواده‌های زندانیان تلاش می‌کنند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان‌غربی افزود: این سیاست جدید با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: درآمد انجمن‌ها بسیار پایین است و برای تأمین معاش خانواده زندانیان باید روش‌های جدیدی امتحان شود تا با این کار جلوی فساد و فحشا در خانواده‌های زندانیان گرفته شود.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول