اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس راه آهن ترکیه:

درصدد تبدیل کشورهای منطقه به کشورهای ترانزیت هستیم

معاون رئیس راه‌آهن ترکیه گفت: هدف مجموعه راه‌آهن ترکیه این است که کشورهای منطقه به کشورهای ترانزیت تبدیل شوند؛ به صورتی که بین راه‌های حمل‌ونقل ریلی بیشتر کشورها برقرار باشد.

درصدد تبدیل کشورهای منطقه به کشورهای ترانزیت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ایسمت دومان بعدازظهر امروز در یازدهمین اجلاس رؤسای راه‌آهن‌های خاورمیانه عضو UIC اظهار کرد: گسترش ارتباطات ریلی پس از تأمین حمل و نقل جاده‌ای در اولویت قرار دارد، چراکه این موضوع به کاهش هزینه‌ها و کاهش آلودگی محیط زیست کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه گسترش خطوط ریلی از سیاست دولت‌ها است، افزود: مسائل ایمنی یکی از اولویت‌های راه‌آهن است که در این راستا کارگروه‌های ایمنی تشکیل شده و مدیریت ایمنی نیز برای کشور‌های منطقه برنامه‌ریزی شده است.

معاون رئیس راه‌آهن ترکیه تصریح کرد: مسائل زیر‌بنایی نیز یکی دیگر از اولویت‌های راه‌آهن است که درصدد راه‌اندازی آموزش مسائل زیربنایی هستیم و مرکز آموزش‌های خاورمیانه نیز در این زمینه در کشور ترکیه نهاده شده است.

وی ادامه داد: این مرکز آموزشی دارای کارگروه ایمنی و کارگروه مدیریت زیر‌بنایی و تیم آموزشی است.

دومان تأکید کرد: راه‌آهن ترکیه خواهان تبادل افکار و تجربیات و حرکت در راستای انتقال تجربیات به منظور توسعه حمل و نقل ریلی است.

وی افزود: هدف مجموعه راه‌آهن ترکیه این است که کشورهای منطقه به کشورهای ترانزیت تبدیل شود؛ به صورتی که بین راه‌های حمل و نقل ریلی بیشتر کشورها برقرار باشد.

معاون رئیس راه‌آهن ترکیه گفت: برای رسیدن به این مهم باید روی مرزها و توقفات بین مرزی کشورها تلاش کرد؛ به صورتی که برای انتقال کالا از طریق خطوط ریلی از کشوری به کشور دیگر برای صاحبان کالا مانعی نباشد.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول