اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در گفت‌و‌گو با فارس:

دیدگاه‌های هاشمی و مشایی به هم نزدیک است / احتمال پیوستن مجموعه هاشمی به مشایی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: می‌توان این ادعا را داشت که دیدگاه‌های هاشمی به مشایی نزدیک است و همین مسئله سبب پیوند مجموعه هاشمی و مشایی می‌شود.

دیدگاه‌های هاشمی و مشایی به هم نزدیک است / احتمال پیوستن مجموعه هاشمی به مشایی

هاشم بنی‌هاشمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد ضمن اشاره به تعدد و تکثر شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در روز پایانی ثبت‌نام شاهد حضور افرادی چون هاشمی و مشایی در دقیقه 90 بودیم.

وی افزود: نمی‌توان هاشمی و مشایی را در یک ترازو قرار داد و با هم مقایسه کرد چرا که این دو شخصیت قابل مقایسه نیستند.

بنی‌هاشمی با بیان اینکه هاشمی سن و سال و تجربه بالایی در خدمت به نظام دارد، خاطرنشان کرد: شخصیت، تجربه و خدمت مشایی در برابر هاشمی قابل مقایسه نبوده و در واقع مشایی وزنه بالایی در برابر وزنه هاشمی ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر افرادی در عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری حضور یافته‌اند که وزنه بسیار سنگین‌تری و بالاتری نسبت به مشایی دارند و جلیلی، حداد و ولایتی از جمله این افراد است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما به جای اینکه در صحنه انتخابات به بزرگ‌نمایی کسانی چون مشایی بپردازیم باید از حضور افراد برجسته، مطرح و دارای وزنه سنگین‌تر یاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در چارچوب قانون هر فردی با هر سلیقه و دیدگاهی حق شرکت در انتخابات را دارد،‌ گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام و شرکت در صحنه انتخابات هاشمی کاملا در چارچوب قانون بوده نمی‌توان خرده گرفت و باید در مورد احراز صلاحیت شورای نگهبان تصمیم بگیرد، این مسئله در مورد مشایی نیز صدق می‌کند.

* ‌احتمال پیوستن مجموعه هاشمی به مشایی در انتخابات/ دیدگاه‌های هاشمی و مشایی به هم نزدیک است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اذعان این مطلب که ممکن است مجموعه هاشمی در انتخابات به مشایی بپیوندد، تاکید کرد: حضور هاشمی در انتخابات سبب تغییر ترکیب زمین انتخاباتی و آرایش نامزدها می‌شود.

بنی‌هاشمی تصریح کرد: می‌توان این ادعا را داشت که دیدگاه‌های هاشمی به مشایی نزدیک است و همین مسئله سبب پیوند مجموعه هاشمی و مشایی می‌شود.

وی یادآور شد: ما در برگزاری انتخابات باید به دنبال خلق حماسه سیاسی باشیم و با تحقق این حماسه از بروز و ظهور فتنه جلوگیری کنیم و نباید در شرایطی که افرادی به شکل قانونی وارد عرصه انتخابات شده‌اند آنان را عامل فتنه قلمداد کنیم.

* احمدی‌نژاد نباید کاندیدا معرفی می‌کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از همراهی احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام مشایی در انتخابات با عنوان کاریی غیرمتعارف و بی‌قانون یاد کرد و گفت: در عمر نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تاکنون سابقه رخ دادن چنین حادثه‌ای را نداشته‌ایم و باید بدانیم مجری قانون نباید از کاندیدی حمایت کند و به نوعی خود نماد قانون‌گذاری و قانون‌مداری باشد.

انتهای پیام/70023/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول