اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معلمی:

رئیس جمهور شأن ملت را به بازی گرفته است

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات در کنار مشایی، شأن ملت ایران را به بازی گرفت.

رئیس جمهور شأن ملت را به بازی گرفته است

آیت‌الله علی معلمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قائمشهر در مورد همراهی رییس جمهور با اسفندیار رحیم مشایی در ستاد انتخابات کشور گفت: همراهی رئیس جمهور با یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کار غیرمتعارف و بدعت سیاسی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بهانه‌ در مرخصی بودن نمی‌تواند توجیهی برای اقدام تبلیغاتی برای نامزد خاصی باشد چون هنوز ایام تبلیغات نامزدها نرسیده بود و این عمل نوعی تبلیغ انتخابات محسوب می‌شود.

آیت‌الله معلمی تاکید کرد: اگر رئیس جمهور مرخصی ساعتی یا حتی آن روز را در مرخصی بوده، باید پرسید آیا از عنوان ریاست جمهوری هم مرخصی گرفته است؟

وی ادامه داد: بر حسب نص قانون مسئولان کشوری به ویژه سران قوا باید در انتخابات بی‌طرف بودن را اختیار کنند و از امکانات مادی و معنوی دولت له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شخصی که با عنوان رئیس جمهور اقدام به همراهی با نامزد انتخاباتی می‌کند، خلاف قانون عمل کرده و شأن ملت و مردم را به بازی گرفته است.

آیت‌الله معلمی خاطرنشان کرد: ملت ایران هوشیار است و این روحیه را اشتیاق به خدمت نمی‌داند بلکه اینگونه افراد را تشنه‌ قدرت می‌شناسند.

انتهای پیام/86017/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول