اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

سفر‌ اخیر رئیس جمهور به اصفهان بوی تبلیغات می‌داد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در آستانه به پایان رسیدن فعالیت رئیس جمهور فعلی در کشور قرار داریم و با وجود خدمات ارائه شده از سوی رئیس جمهور سفر‌های اخیر رئیس جمهور به اصفهان رنگ تبلیغاتی داشته و بوی تبلیغاتی می‌دهد.

سفر‌ اخیر رئیس جمهور به اصفهان بوی تبلیغات می‌داد

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از دلیل عدم استقبال آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد از رئیس جمهور در سفر چهارم وی به اصفهان چیست، اظهار کرد: آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان است و وی می‌تواند براساس مصلحت‌های در نظر گرفته شده در زمینه‌های مختلف عمل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل انتقاد‌های مردم نسبت به عملکرد آیت‌الله طباطبایی‌نژاد مبنی بر عدم استقبال وی از رئیس جمهور چیست، اضافه کرد: این انتقاد‌ها از سوی تمام مردم نبوده و تعداد محدودی از مردم نسبت به این موضوع واکنش و اعتراض خود را نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه این افراد از تندرو‌هایی هستند که هیچ انتقادی را نسبت به دولت بر نمی‌تابند و بنده نیز در برخی از موارد با انتقاد‌ها و اعتراض‌هایی از سوی این افراد مواجه شده‌ام، تصریح کرد: این افراد در برخی از خطبه‌های نماز جمعه نسبت به صحبت‌های ارائه شده پرخاشگری داشته‌اند و این معترضان و منتقدان در مقابل مردم اصفهان جمع محدود و کوچکی را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این افراد اقلیت محدودی هستند که با توجه به اعتقادات خود هیچ انتقادی را نسبت به دولت قبول نمی‌کنند، ادامه داد: انتقاد‌های وارد شده به آیت‌الله طباطبایی‌نژاد برای عدم استقبال از رئیس جمهور در سفر چهارم وی به اصفهان بی‌مورد است.

رهبر در پاسخ به این سؤال که دلیل عدم استقبال آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از محمود احمدی‌نژاد در سفر چهارم وی به اصفهان چیست، تاکید کرد: آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نسبت به برخی از صحبت‌های ارائه شده از سوی رئیس جمهور معترض هستند و شاید هزاران و میلیون‌ها نفر در سطح کشور نیز به این صحبت‌ها معترض باشند.

وی با تاکید بر اینکه به ویژه اعتراض‌های بسیاری به صحبت‌های رئیس جمهور در خوزستان وارد شده و انتقاد‌های بسیاری دنبال این صحبت‌ها بوده است، افزود: البته در حال حاضر در آستانه به پایان رسیدن فعالیت رئیس جمهور فعلی در کشور قرار داریم و با وجود خدمات ارائه شده از سوی رئیس جمهور در سطح کشور، انتقاد‌های بسیاری نیز برای نحوه عملکرد وی در سطح کشور وجود دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند که در صورت لزوم انتقاد‌ها باید مشفقانه و دلسوزانه باشد و این انتقاد‌ها نباید جنبه تخریبی داشته باشد، گفت: با توجه به این موضوع عدم استقبال آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از رئیس جمهور و انتقاد در خطبه‌ها، حق امام جمعه است و این حق به یک فرد معمولی نیز اختصاص دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه بسیاری از افراد تبلیغاتی بودن سفر چهارم رئیس جمهور را دلیل عدم استقبال آیت‌الله طباطبایی‌نژاد می‌دانند این موضوع را تأیید می‌کنید، اظهار کرد: سفر‌های اخیر رئیس جمهور به اصفهان رنگ تبلیغاتی داشته و بوی تبلیغاتی می‌دهد.

رهبر با بیان اینکه به طور حتم رئیس جمهور فعلی، کاندیدا‌هایی را برای دولت آتی ارائه داده‌اند، ادامه داد: رئیس جمهور درصدد این بوده که فردی را از خودشان به عنوان رئیس جمهور در دولت آتی داشته باشد.

انتهای پیام/63004/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول