اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی فارس

فرمانده انتظامی شهرستان مهر معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان مهر با حضور معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، فرماندار مهر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن 9 دی فرمانداری مهر برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در این نظام مقدس بر دسته‌ای از افراد منت نهاده است که مسئولیت در این نظام را بپذیرند و خدمت به مردم را یک افتخار بدانند.

حسینعلی حسین‌شیری گفت: دستور کار نیروی انتظامی از نظر جغرافیایی و ماموریتی نسبت به سایر دستگاه‌ها وسیع‌تر بوده و از مرز تا متن کشور مسئولیت امنیت به عهده این دستگاه خدوم گذاشته شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی یکی از خدوم‌ترین سازمان‌های این نظام بوده زیرا در تمام عرصه‌ها فعالیت چشمگیر دارد و چه بسا در روزهای تعطیل نیز این عزیزان برای برقراری نظم و امنیت در حال خدمت هستند.

رئیس شورای اداری مهر با اشاره به تعامل بسیار خوب مجموعه نیروی انتظامی با دستگاه‌های اداری به ویژه شورای تامین این شهرستان ابراز داشت: مسئولیتی که در راستای حماسه اقتصادی و سیاسی که تبلور آن در انتخابات است، توسط نیروی انتظامی شهرستان مهر به‌گونه‌ای انجام شود که قلب حضرت بقیة‌الله را خوشحال و لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب را در پی داشته باشد.

محمد محمدی معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس نیز بیان داشت: امید است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام کسانی که به نوعی مسئولیت‌پذیر هستند بتوانند این وظیفه و رسالت خود که خدمتگزاری به مردم است را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز شاخص و محوریت نظام تبعیت از ولایت فقیه است، ادامه داد: اگر این موضوع به خوبی انجام شود که به یقین نیز این‌گونه است به این نظام هیچ آسیبی وارد نمی‌شود و امروز خدا را شکرگزاریم در نظامی زندگی می‌کنیم که مردم تابع ولایت فقیه هستند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری و فاصله نگرفتن از ولایت را رمز موفقیت، سربلندی و سرافرازی در زندگی دانست و ابراز داشت: در طول تاریخ شاهد بوده‌ایم کسانی که از محور ولایت فاصله گرفتند منحرف شده و رو به زوال رفته‌اند و کسانی که با ولایت بودند همیشه در تاریخ ماندگار شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: امروز قدرت نرم نیروی انتظامی اعتماد عمومی بوده و تمام تلاشمان نیز در کسب این مهم به کار خواهیم بست چراکه جامعه‌محوری اساس کار نیروی انتظامی است.

در پایان از کرامت‌الله شیخی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان مهر که به درجه بازنشستگی نائل شده است قدردانی و مسعود ظهرابی به عنوان فرمانده جدید منطقه انتظامی شهرستان مهر معرفی شد.

انتهای پیام/2448/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول