اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی شاخه اصفهان:

عمق عملکردمان همتراز معیار اسلامی است

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی شاخه اصفهان گفت: عمق عملکردهای ما با تراز معیارهای اسلامی، فقه انتخاباتی، ادای وظیفه شرعی، رسالت روشن گرایانه و بصیرت پراکنی توسط مردم هوشمند نظام اسلامی، تطبیق و همخوانی دارد.

عمق عملکردمان همتراز معیار اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر جبهه پایداری انقلاب اسلامی شاخه اصفهان، محمد سیدین‌ نیا در مورد ضرورت خلق یک حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری در پیش‌رو اظهار کرد: همه اقشار، گروه‌ها و طبقات مختلف مردم انقلابی ایران اسلامی باید در انتخابات حضوری حماسی داشته باشند.

وی ادامه داد: جریانات سیاسی، تشکل‌ها و گروه‌ها نیز باید زمینه سازی لازم برای خلق این حماسه سیاسی و به تبع آن حماسه اقتصادی را فراهم آورند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی شاخه اصفهان تاکید کرد: جوانان و فعالان عرصه‌های فرهنگی باید نقش آفرینی کرده و به رسالت تاریخی خود در این مقطع حساس عمل کنند.

وی با بیان اینکه ما در دیداری که در اردیبهشت ماه با حضرت آیت الله مصباح یزدی داشتیم، آیت‌الله بر ضرورت تقویت گفتمان مقاومت و پایداری بر ارزش‌ها تاکید کردند، افزود: شورای مرکزی جبهه پایداری اصفهان نیز بر اساس رهنمودهای بزرگان دینی و سرخط‌های مشخص شده از سوی رهبری تلاش می‌کند و گفتمان حفظ و احیای ارزش‌های اسلامی و تقویت و نگاهداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی را در بالاترین حد خود محقق ساخته و تقویت کند.

سیدین نیا با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح یزدی بر این نکته اذعان داشتند که هرکسی که کاری می‌کند باید خود با خدای خودش حجت شرعی داشته باشد و هرگونه تعبد و تبعیت بدون حجت شرعی را نهی کردند، ادامه داد: جبهه پایداری اصفهان تلاش می‌کند تا این جبهه رنگ و بوی حزبی، تعبدی، غیر شرعی و اخلاقی به خود نگیرد و از هرگونه رویکرد متفاوت از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

وی با اشاره به اتحاد رویه میان مجموعه‌های متنوع اصولگرایی در راستای حمایت قاطع و همه جانبه از کاندیدای اصلح بر اساس معیارهای دینی، ولایی گفت: نباید در این مقاطع حساس از اصل هویت دینی دور شویم، بلکه باید در این عرصه‌های امتحان که حساسیت لازم را دارد، در عمل نشان دهیم که تکلیف گرایی سرلوحه کارهای ماست.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی شاخه اصفهان تاکید کرد: عمق عملکردهای ما با تراز معیارهای اسلامی، فقه انتخاباتی، ادای وظیفه شرعی، رسالت روشن گرایانه و بصیرت پراکنی توسط مردم هوشمند نظام اسلامی، تطبیق و همخوانی دارد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی در جمع اعضای شورای جبهه پایداری اصفهان 17 اردیبهشت تاکید داشتند که خودتان باید به تشخیص اصلح برسید و تبعیت از تصمیمات شورای مرکزی رتبه وجوبی ندارد، اضافه کرد: آیت‌الله همچنین تاکید داشتند که باز هم بروید تحقیق کنید، تحقیق را ادامه بدهید، یک جایی یقین کردید که این‌ها اشتباه کرده‌اند، در این صورت به یقین خودتان عمل کنید؛ این همان حرف و گفتمان جبهه پایداری است، ما نمی‌گوییم وقتی شورای مرکزی گفت؛ همه واجب است این کار را بکنند و گر نه باید بروند از جبهه پایداری استعفا بدهند، نه آقا.

سیدین‌نیا تصریح کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در این نشست خطاب به اعضا شورای مرکزی جبهه پایداری اصفهان گفت؛ من تا به حال نشنیده‌ام کسی گفته باشد باید متعبد باشید به حرف تهران، چنین حرفی به گوش من نخورده است، حالا فرض اینکه کسی گفت، خب اشتباه کرده، چه کسی گفته این حرف را، همه حرف‌های ما این است که هر کسی کاری که می‌کند باید پیش خودش با خدای خودش حجت داشته باشد، تعبد یعنی چه، تعبد فقط نسبت به معصوم و در شعاع فرمایش معصوم، تعبد به ولی امر مسلمین به عنوان اینکه جانشین معصوم است، باید باشد، جای دیگر تعبد نداریم و اینکه کسی حرفی می‌زند دیگران باید تعبد کنند، ترس غلطی است و اصلا ضد این گفتمان است و ما چنین چیزی نداریم.

انتهای پیام/63001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول