اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باهنر:

شاکله جبهه پایداری نمی‌تواند با دولت کنار بیاید

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: احتمال دارد در درون جبهه پایداری گرایش متفاوت ایجاد شود و پایداری‌ها به دولت نزدیک شود، اما شاکله این جبهه نمی‌تواند با دولت کنار بیاید.

شاکله جبهه پایداری نمی‌تواند با دولت کنار بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا باهنر شامگاه پنجشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با نخبگان و شوراهای تشکل‌های اصولگرای استان کرمان در پاسخ به سئوالی در مورد سخن منتسب به وی که میرحسین موسوی در دایره اصولگرایی است، ابراز داشت: در همان زمان که میرحسین موسوی نخست‌وزیر بود، ما با هم نظرات متضادی داشتیم و قبل از اینکه به فتنه و فتنه‌گری برسد، مواضع وی را می‌دانستم.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: حتی اگر میرحسین موسوی این کار و این هزینه‌ها را تحمیل نکرده بود، مواضعش را قبول نداشتم و هیچ زمان در یک حزب با هم قرار نمی‌گرفتیم.

باهنر در پاسخ به فردی که به وی به علت لابی‌گر حرفه‌ای بودن اعتراض کرد و از وی پرسید که اگر رئیس جمهور شوید، یک رئیس جمهور انقلابی هستید یا لابی‌گر، گفت: لابی‌گری یعنی تلاش برای اینکه یک مجموعه را همفکر خود بسازید و امر به معروف و نهی از منکر یک نوع لابی است.

وی بیان داشت: انقلابیون باید به شدت لابی خوبی داشته باشند و انقلاب را نگه دارند و ادامه دهند و مجلس هم به غیر از این کاری ندارد.

این سیاستمدار کرمانی در پاسخ به شخصی که خواستار نظر وی در مورد کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان شده بود، عنوان کرد: کرمان جزو نخستین استان‌هایی است که شورای جامع اصولگرایی را برگزار کرده و شما با هم بمانید و تصمیم بگیرید و مواضعی درباره شوراها نداریم.

باهنر با اشاره به اینکه به تشخیص افراد احترام می‌گذارم، بیان داشت: اگر فردی در این جلسه به من بگوید که ولایتی را بر من ترجیح دهد، برای وی احترام می‌گذارم، اما اگر شخصی بگوید، خاتمی را بر من ترجیح می‌دهد با هم دعوایمان می‌شود و می‌گویم من اصولگرایم و خاتمی اصلاح‌طلب است.

وی در پاسخ به این پرسش که امکان معرفی کاندیدای واحد توسط احمدی‌نژاد و جبهه پایداری وجود دارد، افزود: جبهه پایداری دوستان دولتی هستند که بعضی از آنها از دولت فاصله گرفتند و بعضی از آنها ما را اصولگرا نمی‌دانند، تنگ‌نظرند و دنبال خالص‌سازی هستند.

باهنر با بیان اینکه ما جبهه پایداری‌ها را در جرگه اصولگرایان می‌دانیم، تصریح کرد: احتمال دارد در درون پایداری گرایش متفاوت ایجاد شود و پایداری‌ها به دولت نزدیک شوند، اما شاکله این جبهه نمی‌تواند با دولت کنار بیاید.

نائب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: هر زمان که به این نتیجه برسم، ادامه حضورم در انتخابات موجب می‌شود که اصلاح‌طلبان و یا طرفداران احمدی‌نژاد به پیروزی می‌رسند، ادامه نمی‌دهم و ترجیح می‌دهم یک فرد اصولگرا رئیس جمهور شود.

باهنر با خنده ابراز داشت: بیشتر ترجیح می‌دهم که رئیس جمهور یک فرد اصولگرا و باهنر باشد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به شخصی که پرسیده بود آیا ممکن است احمدی‌نژاد کاندیدای مخفی داشته باشد، اظهار داشت: کاندیدای مخفی هم امکانپذیر است.

باهنر اذعان داشت: مشایی کاندیدای اصلی رئیس جمهور است و احمدی‌نژاد به دنبال تحمیل مشایی است، اما کاندیدای بعدی را هم در ذهن دارد.

وی گفت: نقص امروز جامعه سیاسی ما این است که دو، سه حزب مقتدر، شناسنامه‌دار و پاسخگو نداریم.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول