اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درسال 91 محقق شد

جمع‌آوری 830 میلیون ریال زکات در لنده

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) لنده با اعلام این خبر ، گفت: در سال 91 قریب به 830 میلیون ریال زکات در شهرستان لنده جمع‌آوری شده‌ است.

جمع‌آوری 830 میلیون ریال زکات در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کرامت دوستی در همایش رابطان و عاملان زکات این شهرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت پرداخت زکات در زندگی، اظهار کرد: زکات عامل برکت رزق و روزی انسان بوده و فقر را از جامعه می‌زداید.

وی افزود: پرداخت زکات عاملی در جهت تقویت زندگی انسان‌های مستضعف و در راه مانده‌ای است که هیچ گونه سرمایه زندگی از خود نداشته و در فقر به سر می برند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنده گفت: مردم لنده همه ساله با پرداخت زکات مال و اموال خود برکت را بر سر سفره‌های خود میهمان کرده و دستورات دین مبین اسلام را به اجرا درمی‌آورند.

دوستی در ادامه تصریح کرد: در سال 91 قریب به 830 میلیون ریال زکات در سطح روستاها توسط عاملین و رابطین کمیته امداد جمع‌آوری شده است.

وی افزود: 20 عامل زکات در 11 روستا برای جمع‌آوری زکات فعالیت داشته که مبلغ فوق را جمع‌آوری کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد لنده با اشاره به برنامه‌های مختلف این نهاد برای جمع‌آوری زکات، گفت: در سال 91 قریب به 34 جلسه عمومی در روستاها و 490 نفر چهره به چهره در زمینه جمع‌آوری زکات توجیه شده‌اند.

انتهای پیام/82013/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول