اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان زنجان تاکید کرد

ضرورت یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بر ضرورت یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

ضرورت یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال قربانی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد با اشاره به همزمانی روز تولد حضرت علی (ع) با این مناسبت اظهار کرد: جشن‌های برنامه‌ریزی شده برای این روز باید یادآور حماسه رزمندگان باشد.

وی بر ضرورت یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: این ایام بهانه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان مقاومت نظام جمهوری اسلامی طی این سال‌ها را مرهون هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و ادامه داد: اگر در جهان فعلی حرفی برای گفتن داریم از نتایج دفاع مقدس است.

وی از حضور پنج گردان پیاده از استان زنجان در عملیات آزاد‌سازی خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: سه گردان از این تعداد تحت امر استاندار کنونی بودند.

قربانی تصریح کرد: گردان‌های دیگری از استان زنجان در تیپ‌های دیگر حضور داشتند که تا پایان عملیات بیت‌المقدس در جنگ بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز از تدوین 28 برنامه برای روز سوم خرداد‌ماه خبر داد و گفت: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس از جمله این برنامه‌ها است.

امیرعلی نیک‌بخش اضافه کرد: جشن آزاد‌سازی خرمشهر در 48 حسینیه استان زنجان در روز سوم خرداد برگزار می‌شود.

وی تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس توسط ارگان‌هایی که این رزمندگان در آنجا مشغول به کار هستند، پایش سلامت والدین رزمندگان، اعزام تیم دوچرخه‌سواری رزمندگان به خرمشهر برای رکاب زدن گلزار شهدای آبادان تا مسجد جامع خرمشهر را از پیشنهادات خود برای روز سوم خرداد اعلام کرد.

معاون جهاد کشاورزی استان زنجان نیز از تدوین 15 برنامه در این اداره کل برای روز سوم خرداد خبر داد و گفت: این اداره کل 28 پروژه آماده بهره‌برداری برای این ایام دارد.

جواد تاراسی اعتبار پروژه‌های آماده بهره‌برداری جهاد کشاورزی استان زنجان را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها 466 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده صدا و سیما نیز برنامه‌های این ارگان را تشریح کرد و حضور فرماندهان دفاع مقدس و پوشش برنامه‌های ارگان‌های دیگر به مناسبت روز سوم را از جمله برنامه‌های صدا و سیما برشمرد.

وی پخش فیلم و تله‌فیلم متناسب با روز سوم خرداد را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای استان زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول