اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته انجام شد

اختصاص 5 میلیارد ریال برای اصلاح و تعمیرات خطوط برق نهاوند

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: 5 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در واحد بهره‌برداری مدیریت توزیع نیروی برق نهاوند صرف اصلاح و تعمیرات خطوط شده است.

اختصاص 5 میلیارد ریال برای اصلاح و تعمیرات خطوط برق نهاوند

ذبیح‌الله عواطف‌فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عملکرد مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند در بخش‌های مختلف اظهار کرد: طی سال گذشته در بخش مشترکان 336 هزار و 758 قرائت و توزیع صورتحساب مشترکان در طی شش سیکل صورت گرفته است.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما در بخش مشترکان فروش 2 هزار و 918 انشعاب برق تک‌فاز، سه فاز و دیماندی، 15 هزار و 686 بازدید و آزمایش عادی، 2 هزار و 100 بازدید و آزمایش دیماندی، 3 هزار و 783 نصب و تعویض عادی و تعویض 167 مورد لوازم اندازه‌گیری دیماندی و سه فاز بوده است.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند با اشاره به وصول 92 درصد از مطالبات شهرستان طی سال گذشته افزود: مطالبات معوقه شهرستان نهاوند در سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی از فروش 10 مورد انشعاب کشاورزی به صورت آبیاری بارانی طی سال گذشته خبر داد و گفت: جمع‌آوری 394 انشعاب بدهکار و ابطال و اصلاح یک هزار و 232 مورد صورتحساب از دیگر اقدامات ما در بخش مشترکان محسوب می‌شود.

عواطف‌فاضلی با اشاره به فعالیت‌های بخش بازرسی تأکید کرد: 14هزار و 303 مورد آمار تست مشترکین عادی، یک هزار و 383 مورد تست مشترکین عادی سه فاز و 2 هزار و 102 مورد تست مشترکین دیماندی طی سال گذشته در شهرستان نهاوند صورت گرفته است.

به گفته وی 5 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در واحد بهره‌برداری مدیریت توزیع نیروی برق نهاوند صرف اصلاح و تعمیرات خطوط شده است.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند ابراز داشت: در راستای کاهش خاموشی نیز طی سال گذشته خط 20 کیلوولت سراب از سه‌راهی قلعه‌قباد تا روستای قلعه‌قباد به طول یک کیلومتر با اعتبار 300 میلیون ریال اعتبار، خط 20 کیلوولت کیان به طول یک کیلومتر با اعتبار 350 میلیون ریال و خط 20 کیلوولت فارسبان به طول دو کیلومتر با اعتبار 500 میلیون ریال اصلاح شد.

وی ادامه داد: تعمیرات خط کیان، گرین، برزول، کهریز، کارخانه آسفالت و فارسبان به طول 20 کیلومتر با اعتبار 800 میلیون ریال و شاخه‌زنی درختان به طول 5 هزار متر با اعتبار 200 میلیون ریال از دیگر اقدامات ما برای کاهش خاموشی و تلفات در شهرستان نهاوند بوده است.

عواطف‌فاضلی یادآور شد: از اقدامات ما در راستای پایداری شبکه‌ها نیز می‌توان به اصلاح 18 دستگاه از ساختمان‌های پست‌های زمینی با اعتبار 400 میلیون ریال، اصلاح خطوط فشار ضعیف به طول 20 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال و اصلاح روشنایی معابر به طول سه کیلومتر با اعتبار 800 میلیون ریال اشاره کرد.

وی با اشاره به صدور 500 مورد اخطار به مشترکان پرمصرف تجاری عنوان کرد: ترمیم 10 کیلومتر سیم‌های سرقتی با استفاده از کابل خودنگهدار با اعتبار یک میلیارد ریال و تعویض سه دستگاه ترانس‌ سوخته با اعتبار 150 میلیون ریال از دیگر اقدامات ما طی سال گذشته بوده است.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: در راستای طرح‌های تعمیرات ساختمانی نیز با پیمانکار تعمیر ساختمان (ساختمان پست‌های زمینی به تعداد 17 دستگاه) با اعتباری بالغ بر 190 میلیون ریال در سطح شهرستان طی سال گذشته عقد قرارداد صورت گرفت.

وی ادامه داد: جذب اعتبارات جاری به مبلغ 60 میلیون ریال بابت تعمیرات و مرمت ساختمان اداری، اصلاح سیستم‌های برودتی و حرارتی، تعمیرات اموال اداری و... از دیگر فعالیت‌های مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند به شمار می‌رود.

عواطف‌فاضلی با اشاره به تجهیز سیستم حضور و غیاب اداری از طریق نصب دستگاه اثرانگشتی با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیون ریال در مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند افزود: خرید سه دستگاه هندهلد برای مأموران قرائت در راستای ارتقای بهره‌وری، تجهیز خودروهای اتفاقات عملیات به GPS، چراغ چشمک زن و علائم هشداردهنده، تشکیل جلسات منظم نظام پیشنهادات و تحول اداری به صورت مستمر ماهیانه و... از برنامه‌های اجرایی ما در راستای تحول اداری بود.

وی بیان داشت: عقد قرارداد با پیمانکاران معین در راستای ارتقای برون‌سپاری امور اجرایی و اشتغال 22 نفر در قالب کارگروه اشتغال و کسب مقام نخست در مقایسه با سایر شهرستان‌ها و جذب 122 درصد از سهمیه مربوطه از دیگر اقدامات ما طی سال گذشته است.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند با اشاره به چالش‌ها و مشکلات فراروی تصریح کرد: عدم تناسب عرضه و تقاضا، عدم پرداخت به موقع قبوض مصرفی برق توسط مردم و ادارات، گسترش و تمایل به استفاده از برق به صورت غیر مجاز و حوادث و بحران‌های پیش‌بینی نشده و به تبع آن ناکافی بودن اعتبارات از جمله مشکلات مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات ما می‌توان به فرسودگی و سرقت شبکه‌ها و تجهیزات برق، وجود معارض در اجرای اکثر پروژه‌ها، تعارض به حریم شبکه‌های برق و تخریب شبکه‌ها و تجهیزات برق اشاره کرد.

انتهای پیام/89006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول