اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان:

اطلاع‌رسانی برای دوره ولاسکو ارتباطی به هیئت والیبال اصفهان نداشت

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان گفت: اطلاع رسانی در مورد دوره مربیگری ولاسکو توسط کمیته آموزش فدراسیون والیبال صورت گرفت و شرکت نکردن برخی مربیان اصفهانی در این دوره ارتباطی به هیئت والیبال نداشته است.

اطلاع‌رسانی برای دوره ولاسکو ارتباطی به هیئت والیبال اصفهان نداشت

محمد رجالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دوره‌ای که سرمربی تیم ملی در تهران برگزار کرد، دوره دانش افزایی محسوب شده و اطلاع رسانی آن توسط سایت فدراسیون و ارسال پیامک به مربیان واجد شرایط انجام شده است.

وی با تکذیب ادعای برخی مربیان مبنی بر اینکه هیئت برای این دوره اطلاع رسانی نکرده است، تصریح کرد: اطلاع رسانی برای این دوره وظیفه هیئت والیبال اصفهان نبوده است.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: دوره دانش افزایی با کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری که هیئت برگزار می‌کند، تفاوت دارد، ضمن اینکه دلیلی نداشت ما بخواهیم از شرکت مربیان اصفهانی در این دوره جلوگیری کنیم.

وی با تکذیب شرکتش در دوره دانش افزایی ولاسکو تأکید کرد: در این دوره سعید گلچین یکی از مربیان اصفهانی شرکت کرد و حضور من در این دوره خبر کذبی است.

رجالی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دیگری توسط فدراسیون والیبال تصریح کرد: یک دوره مربیگری از امروز در تهران آغاز شده که پیش از این شرایط شرکت در آن به اطلاع مربیان واجد شرایط رسیده و افرادی که تمایل داشته باشند، می‌توانند با پرداخت هزینه ورودی در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول