اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان خبر داد

تولید 50 درصد سنگ فرآوری شده کشور در اصفهان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بیش از 50 درصد سنگ فرآوری شده کشور در استان اصفهان تولید می‌شود.

تولید 50 درصد سنگ فرآوری شده کشور در اصفهان

محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه براساس آمار موجود بیش از ‌هزار و 350 واحد سنگ‌بری در استان اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: حدود 50 درصد از مواد خام مورد نیاز کارخانه‌های سنگ‌بری برای تولید سنگ در داخل استان تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از معادن بسیاری از جمله معادن لایبید و لاشتر برخوردار است، اضافه کرد: اما در حال حاضر مشکلاتی در حوزه تولید و فرآوری سنگ در استان وجود دارد که این مشکلات سبب پایین بودن بهره‌وری ناشی از تولید سنگ در استان می‌شود و عدم استفاده سنگ‌بری‌های استان از تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله مهم‌ترین این مشکلات است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه بیش از 50 درصد سنگ فرآوری شده کشور در استان اصفهان تولید می‌شود، تصریح کرد: آشنایی کارخانه‌های سنگ‌بری با تکنولوژی‌های روز دنیا، مباحث مدیریتی و روش‌های بازار‌یابی از جمله مهم‌ترین نیاز‌های استان در بخش صنعت سنگ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این راهکار‌ها سبب افزایش اطلاعات و آگاهی‌های مدیران واحد‌های سنگ‌بری استان با اطلاعات روز دنیا در زمینه صنعت سنگ می‌شود، ادامه داد: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان طی پنج سال گذشته اقدامات مطلوب و مناسبی را در این زمینه انجام داده است.

جعفری با بیان اینکه طی پنج سال گذشته حدود شش هزار نفر – ساعت دوره آموزشی در بخش‌های مختلف برای سنگ‌بری‌های استان برگزار شده است، تاکید کرد: البته واحد‌های سنگ‌بری‌های استان نیز طی سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در بخش صنعت سنگ داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری و کیفیت صنعت سنگ باید در دستور کار واحد‌های سنگ‌بری موجود در سطح استان قرار بگیرد، افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای به این کارخانه‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا سبب افزایش بهره‌وری صنعت سنگ در استان می‌شود.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول