اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات کردستان عنوان کرد

ارائه 15 هزار نفرساعت آموزش‌های انتخاباتی در کردستان

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات کردستان از ارائه بیش از 15 هزار و 500 نفرساعت آموزش‌های انتخاباتی برای مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات پیش‌رو در سطح استان خبر داد.

ارائه 15 هزار نفرساعت آموزش‌های انتخاباتی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،‏ْ‎‏‏ْ‏‏‏‏‏ سنور احمدی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سنندج‏ با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: برگزاری انتخابات در سال گذشته به صورت نیمه مکانیزم برای نخستین بار نیاز به ارائه آموزش‌های مختلف داشت که با این وجود هم شاهد برگزاری انتخابات بسیار خوب و بدون اشکال در سطح استان بودیم.

به گفته وی، بحث آموزش در انتخابات گذشته به صورت ویژه دیده شد و دوره‌های آموزشی مختلفی مطابق با سرفصل‌های ارائه شده از سوی وزیر کشور در سطح استان برگزار شد.

وی تصریح کرد:‌ بدون شک در مسیر ارائه این آموزش‌ها با توجه به جدید بودن این فرایند مشکلاتی هم وجود داشت که امیدواریم بتوانیم با رفع این نقاط ضعف شاهد برگزاری انتخاباتی چشمگیر بدون کوچکترین مشکل در سطح استان باشیم.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات کردستان در ادامه از راه‌اندازی سامانه آموزش انتخابات در استان خبر داد و افزود:‌ تمهیدات لازم برای راه‌اندازی این سامانه انجام و با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که صورت گرفته به زودی شاهد راه‌اندازی این سامانه در استان خواهیم بود.

احمدی برگزاری جلسات شهرستانی به شکل ویدئو کنفرانس برای آموزش مجریان انتخابات را از دیگر اقدامات ستاد انتخابات استان در بخش آموزش عنوان کرد و افزود: انتقال و آموزش قوانین انتخاباتی نیز در قالب پوستر و ارسال اس ام اس از دیگر اقدامات ستاد است که در مرکز و شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه آسیب‌شناسی انتخابات به منظور رفع نقاط ضعف را ضروری دانست و گفت: با بررسی مشکلات گذشته توانسته‌ایم در این خصوص اقدامات بسیار خوبی را در سطح استان انجام دهیم.

مرتضی جوانمردی از تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی در زمینه انتخابات در استان خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای تشکیل این کمیته با عضویت خبرگزاری‌ها و خبرنگاران فعال استان انجام شده است.

وی در پایان بر تعامل بیش از پیش ستاد انتخابات استان با اصحاب رسانه در انتخابات پیشرو خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم امسال نیز در زمینه برگزاری انتخابات جزو استان‌های رتبه‌دار کشور باشیم.

انتهای پیام/79002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول