اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

آقایان پس از ورود به پاستور به آرمان‌های شهدا خیانت کردند

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد شدید نسبت به دولت گفت: آقایان پس از اینکه با رای اصولگرایان وارد پاستور شدند با آرمان‌ها فاصله گرفتند، به سمت ملی‌گراها متمایل شدند و به آرمان‌های شهدا خیانت کردند.

آقایان پس از ورود به پاستور به آرمان‌های شهدا خیانت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح امروز در آیین سالگرد شهیدان اسدالله و نصرت‌الله کردبچه با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا رفتند و خون خود را در راه ارزش‌های والای اسلامی و انسانی تقدیم کردند تا اصول بماند و ارزش‌ها زنده باشد.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: بالاترین مقام دولت با کمک نیروهای مذهبی و به‌ دلیل شعارهای اصولگرایی به قدرت رسید اما بعد از اینکه بر اریکه قدرت تکیه زد فاصله عجیبی با ارزش‌ها و اصول پیدا کرد و به تمام افرادی که به خاطر اصول و ارزش‌ها با وی همسنگر بودند پشت پا زد.

این مسئول عنوان کرد: به جای پیمودن راه شهدا دم از شعارهای انحرافی می‌زنند، بیت‌المال را غارت می‌کنند و از تمام ابزارهای دولتی برای تقویت نامزد انتخاباتی خود بهره می‌برند، از طرف دیگر هم غرب و استکبار جهانی تمام قدرت خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار بسته است.

وی با بیان اینکه ملت ما همواره بیدار بوده و هست، افزود: ملت بیداری خود را بارها اثبات کرده است، در انتخابات پیش رو هم همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با شور شرکت خواهند کرد و پایبندی خود به نظام اسلامی را نشان خواهند داد و همچنین اصلح را بر اساس معیارهای تبیین شده توسط رهبری معظم انتخاب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: ملت هم دست رد بر سینه فتنه‌گران می‌زند و هم دست رد بر سینه منحرفان خواهد کوبید و ما این هوشیاری ملت را، مدیون خون شهدا هستیم، باید از شهدا استمداد بطلبیم، باید از روح پیامبر (ص)، اهل بیت علیهم‌السلام که صاحب این کشور هستند استمداد بطلبیم تا ما را یاری کنند بتوانیم کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با انتقاد شدید نسبت به دولت خاطرنشان کرد: آقایان پس از اینکه با رای اصولگرایان وارد پاستور شدند با آرمان‌ها فاصله گرفتند، به سمت ملی‌گراها متمایل شدند و به آرمان‌های شهدا خیانت کردند.

این گزارش حاکی است، آیین سالگرد شهیدان اسدالله و نصرت‌الله کردبچه با حضور حضرت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و همرزمان شهیدان کردبچه در بیت ‌ام‌الشهدا کردبچه برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول