اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان خواستار شد

التزام به تحویل زمین‌های خیابان غرضی به کارگران اصفهانی

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان گفت: فروشنده زمین‌های خیابان غرضی باید نسبت به تحویل این زمین‌ها به کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان التزام پیدا کند.

التزام به تحویل زمین‌های خیابان غرضی به کارگران اصفهانی

اصغر بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پرونده زمین‌های کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان از 17 سال گذشته تاکنون در اصفهان در جریان است، اظهار کرد: وضعیت این پرونده هنوز مشخص نشده است و کارگران این شرکت تعاونی هنوز به حقوق قانونی و شرعی خود دست نیافته‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 17 سال گذشته حدود 72 هزار متر زمین برای 288 نفر از کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان خریداری شده است، اضافه کرد: اما هنوز وعده و وعید‌های ارائه شده مبنی بر تحویل این زمین‌ها به کارگران این شرکت تعاونی عملیاتی نشده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان با تأکید بر اینکه این کارگران پس از سال‌ها هنوز صاحب‌خانه نشده‌اند و در وضعیت خانه به دوشی به سر می‌برند، تصریح کرد: اجرای کامل قانون از مهم‌ترین خواسته‌های این افراد است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رسیدگی به این پرونده به یکی از کارشناسان دادگستری اصفهان واگذار شده است، ادامه داد: فروشنده زمین‌های خیابان غرضی باید نسبت به تحویل این زمین‌ها به کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان التزام پیدا کند.

بیات با بیان اینکه در حال حاضر مدارک و اسناد این کارگران مبنی بر مالکیت آنها نسبت به این زمین‌ها موجود است، تاکید کرد: کارشناس رسیدگی به این پرونده نیز عنوان کرده است که با توجه به اسناد و مدارک قانونی موجود درصدد احقاق حقوق قانونی کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همچنین عدم مطرح شدن این پرونده به صورت مجدد در دادگاه در دستور کار این کارشناس دادگستری قرار دارد، افزود: البته کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان هیچ اعتمادی به فروشنده این زمین‌ها مبنی بر تحویل زمین‌های خیابان غرضی اصفهان به مالکان اصلی ندارند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان گفت: کارگران این شرکت تعاونی تمام خواسته‌های قانونی خود را مبنی بر دریافت این زمین‌ها مطرح کرده‌اند و قانون باید به تمام مطالبات این کارگران پاسخ بدهد و اجبار فروشنده زمین‌های خیابان غرضی به تحویل این زمین‌ها به 288 کارگر شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان از مهم‌ترین خواسته‌های قانونی این افراد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول