اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان:

محدودیتی برای عرضه شکر در کرمان وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: هیچ محدودیتی برای توزیع شکر در استان نداریم و افزایش قیمت این محصول غیرقابل ‌قبول است.

محدودیتی برای عرضه شکر در کرمان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عابدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار کرد: در برخی موارد افزایش قیمت‌ها به دلیل افزایش جهانی بوده است، اما در اقلامی مانند شکر که هیچ محدودیتی در توزیع نداریم، افزایش قیمت غیرقابل ‌قبول است.

وی افزود: برای تامین شکر در استان کرمان هیچ مشکلی نداریم و شهرستان‌هایی که تاکنون سهمیه شکر خود را جذب نکرده‌اند تا 25 اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند، اقدامات لازم را برای جذب شکر انجام دهند.

عابدی‌نژاد اضافه کرد: از این به بعد، تعیین قیمت تخم‌مرغ در کرمان توسط کمیته نرخ‌گذاری مرغ صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: برای حل مشکل زنبورداران 200 تن از میزان شکر جذب نشده در استان کرمان به آنها اختصاص می‌یابد.

عابدی‌نژاد اظهار کرد: توزیع آرد بین نانوایی‌های استان کرمان باید بر اساس متوسط عملکرد نانوایی‌ها صورت گیرد نه اینکه طبق سرانه مصرف آنها باشد.

وی گفت: همچنین طبق گزارش‌های بازرسی سازمان در فروشگاه‌های عرضه شیر به صورت فله‌ای باید از دستگاه شیر سردکن استفاده شود.

این مسئول ادامه داد: از اداره کل دامپزشکی استان کرمان درخواست داریم تا طی سه هفته آینده گزارشی از وضعیت بهداشتی مراکز توزیع شیر فله‌ای در استان کرمان در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.

عابدی‌نژاد افزود: در جلسات تنظیم بازار نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها به همراه جمعی از مجامع صنفی آن شهرستان حضور می‌یابند.

این مسئول اضافه کرد: نمایشگاه‌های طرح رحمت به منظور توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب از یکم تا 10 خرداد‌ماه در استان کرمان برپا می‌شود.

وی افزود: این طرح در شهر کرمان در فروشگاه‌های سپه، لاله صدر ارتش، اتحادیه کارمندان دولت، رفاه و حاج‌خلیلی و پنج واحد صنفی منتخب اجرا می‌شود و کالاهای اساسی از جمله روغن، گوشت، شکر و سایر ارزاق عمومی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در شهرستان‌های بزرگ استان هر کدام دو نقطه و در شهرستان‌های کوچک هر کدام یک نقطه برای عرضه کالاهای طرح رحمت اختصاص یافته است.

عابدی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه کمبودی در تامین ارزاق عمومی در استان وجود ندارد، محدودیتی در توزیع این کالاها در راستای اجرای طرح رحمت در سطح استان به وجود نمی‌آید.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های طرح رحمت تلاش شده تا از ظرفیت کارخانجات و واحدهای تولیدی استان استفاده شود.

انتهای پیام/80018/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول