اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

راهکار گسترش جایگاه‌های سی.ان.جی تحویل مدیریت به بخش خصوصی است

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: رمز موفقیت در گسترش جایگاه‌های سی.ان.جی تحویل به بخش خصوصی بوده و حضور بیشتر بخش‌های غیردولتی در این امر باید جدی گرفته شود.

راهکار گسترش جایگاه‌های سی.ان.جی تحویل مدیریت به بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در نخستین همایش سی.ان.جی خراسان‌رضوی که در محل سالن اجتماعات اداره‌کل پخش فراورده‌های نفتی خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه سی.ان.جی استانداری خراسان‌رضوی به طور جدی کار می‌کند.

وی افزود: رویکرد کارگروه سی.ان.جی رویکردی نشأت گرفته از کار تیمی و گروهی است چرا که در قالب کار فردی نمی‌توان خراسان‌رضوی و به ویژه مشهد مقدس را با حجم عظیم زائران مدیریت کرد.

واحدی با بیان اینکه در مشهد 3 میلیون زائر وجود دارد، خاطرنشان کرد: در مشهد 3 میلیون مجاور و در سطح خراسان‌رضوی 6 میلیون ساکن وجود دارد که این جمعیت همواره در پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی آمادگی کامل داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروز به صراحت اعلام می‌کنیم در نوروز 92 که گذشت هیچ مشکلی از بابت سوخت و گاز نداشته‌ایم؛ بحث سی.ان.جی را باید به شکل جدی پیگیری کرد زیرا از مزایای قابل توجهی برخوردار است.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: کاهش هزینه و کاهش آلودگی محیط زیست دو شاخصه قابل توجه سی.ان.جی به شمار می‌رود.

واحدی از دو مشکل اساسی در حوزه سی.ان.جی یاد کرد و افزود: ضعف در توسعه متوازن و همچنین ضعف در توسعه کیفی به همراه توسعه کمی از مشکلات قابل ذکر در حوزه صنعت سی.ان.جی تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت سی.ان.جی تحویل به بخش خصوصی است، گفت: خصوصی‌سازی سی.ان.جی و حضور بیشتر بخش‌های غیردولتی را باید جدی گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: در خراسان‌رضوی از نظر جایگاه سی.ان.جی مشکلی نداریم و به عقیده من برای ساماندهی این وضعیت و افزایش جایگاه سی.ان.جی باید آئین‌نامه تشخیص صلاحیت در پروسه سی.ان.جی تدوین و تهیه شود.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول