اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صحبت‌های هاشمی درباره اسرائیل شبهه تبلیغاتی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صحبت‌های هاشمی رفسنجانی درباره رژیم صهیونیستی در فضای حساس کنونی حالت تبلیغاتی دارد و این شبهه را در ذهن ایجاد می‌کند که پیامی به کشورهای غربی برای حمایت‌های تبلیغاتی از اصلح‌طلبان است.

صحبت‌های هاشمی درباره اسرائیل شبهه تبلیغاتی دارد

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصاحبه اخیر خود در ارتباط با این سخن هاشمی رفسنجانی که «با اسرائیل سر ناسازگاری نداریم»، اظهار کرد: این جمله در حال حاضر با توجه به اینکه در فضای تبلیغات قرار داریم می‌تواند یک سیگنال به کشورهای غربی باشد به این معنا که غربی‌ها از کاندیداهای اصلاح‌طلبان در شبکه‌های مجازی خود حمایت کنند.

وی افزود: این صحبت رفسنجانی را تنها از این دیدگاه می‌توان صحیح دانست که ایرانی‌ها هیچ‌گاه در طول تاریخ آغازکننده نزاع نبوده‌اند و ما کمتر حالت تهاجمی داشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فلسطین نماد مقاومت ملی برای تهییج افکار مسلمانان است و از این لحاظ هر گونه ارتباط ایران با اسرائیل را مجاز نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: گرچه در سیاست خارجی باید آرامش خود را حفظ کنیم تا بتوانیم برخی مشکلات را رفع کنیم، اما این مسئله به معنای اقدام‌های شتاب‌زده نیست.

بخشایش تصریح کرد: با توجه به این مسایل اینگونه صحبت‌ها درباره سازگاری با رژیم صهیونیستی در فضای کنونی صحیح نیست و بعد تبلیغاتی دارد.

وی اضافه کرد: این ما نیستیم که رژیم صهیونیستی را تحریک می‌کنیم بلکه این صهیونیست‌ها هستند که مدام ما را به جنگ تهدید می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب پس از جنگ هشت روزه غزه به صراحت فرمودند که اگر اسرائیل حرکت اشتباهی انجام دهد جواب او را می‌دهیم و این صحبت می‌تواند چراغ راه ما برای هرگونه صحبت در این ارتباط باشد.

وی افزود: با توجه به آزادی بیان در ایران هر کسی حق دارد درباره مسایل مختلف اظهار نظر کند، اما در نهایت همه باید از سیاست‌های اصلی نظام تبعیت کنند.

انتهای پیام/63008/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول