اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لنکرانی در بروجرد:

نظری در خصوص آمدن یا نیامدن هاشمی ندارم

کاندیدای احتمالی جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اظهار نظری در خصوص آمدن یا نیامدن هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات نمی‌کنم.

نظری در خصوص آمدن یا نیامدن هاشمی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، کامران باقری لنکرانی در جمع مردم بروجرد در مسجد ولیعصر (عج) گفت: تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری در بین کاندیداها یک امتحان و آزمون است و تبلیغاتی که همراه با ابهام است، مطمئنا روش مناسبی نیست و باید همه در صحنه انتخابات حضوری شفاف داشته باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداها و ملت باید به قانون احترام بگذارند و خود را ملزم به رعایت قانون بدانند، ادامه داد: کسانی که به صحنه می‌آیند باید هدفشان برگزاری انتخابات پر شور در کشور باشد.

لنکرانی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای خود پیرامون برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرمود که همه سلیقه‌هایی که در نظام هستند، در انتخابات حضور داشته باشند، تا مردم بهتر بتوانند فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تنوع کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری یک اتفاق مبارک است، افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل به دنبال این هستند که تا با توطئه‌ها و ترفند‌های خاص انتخابات ریاست جمهوری را به چالش بکشند.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات با بصیرت و آگاهی کامل و گوش به فرمان ولی امر مسلمین می‌تواند همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

لنکرانی خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت طلبی نیست و سراسر عرصه خدمت به ملت است.

وی عنوان کرد: کاری به هیچ کاندیدایی ندارم و فقط راهکارها و برنامه‌های تبلیغاتی خود را بیان می‌کنم.

لنکرانی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از حاضران که از او پرسید نظر شما در مورد کاندیداتوری هاشمی چیست، گفت: هاشمی یکی از سیاستمداران کشور است که سال‌ها در کنار رهبری به نظام خدمت کرده و من در این مورد هیچ اظهار نظری نمی‌کنم.

وی بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری نباید با تخریب رقیبان خود سعی کنند، جایگاه خود را بالا ببرند، زیرا مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی و با شناخت کامل رای می‌دهند.

لنکرانی اضافه کرد: ما هیچ گاه نباید از آرمان‌های انقلاب اسلامی که به خاطر آنها هزاران شهید و جانباز و آزاده داده‌ایم دور شویم.

وی گفت: حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات آن را به یک حماسه بزرگ سیاسی تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/2304/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول