اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن غارنوردان و غارشناسان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس غارهای ایران در زنجان

رئیس انجمن غارنوردان و غارشناسان از برگزاری نمایشگاه عکس‌ غارهای برتر ایران با رویکرد غار کتله‌خور در استان زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس غارهای ایران در زنجان

جواد نظام‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انجمن غارنوردان ایران سال گذشته با جمع‌آوری عکس‌هایی از غارهای کشور جشنواره‌ای را برگزار کرد که در مجموع 208 عکس در آن ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه تصاویر ارائه شده در جشنواره مذکور از 20 غار برتر کشور تهیه شده بود، خاطرنشان کرد: این تصاویر به دلیل اینکه بهترین عکس‌ها بودند مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

*نمایش تصاویر غارهای ایران در 3 نمایشگاه

رئیس انجمن غارنوردان و غارشناسان با بیان اینکه در مجموع 60 قطعه عکس در جشنواره عکس غارها توسط داوران برگزیده شده است، تصریح کرد: این تصاویر تاکنون در سه نمایشگاه ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی نیز از عکس‌های برگزیده 20 غار برتر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه عکس 20 غار برتر محسوب می‌شود که رویکرد ویژه آن غار کتله‌خور است.

نظام‌دوست با بیان اینکه اردوهای عکاسی از غار کتله‌خور در استان زنجان برگزار شده است، افزود: عکس‌های خوبی از طبقات زیرین این غار تهیه شده است که در نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس از غارهای ایران 24 تا 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: آشنایی مردم با غارهای کشور، معرفی غارها به عنوان ظرفیتی جدید برای اکوتوریسم و توجه مردم به حفاظت از غارها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

رئیس انجمن غارنوردان و غارشناسان گفت: توجه به سفره‌های زیرزمینی و تشویق مردم برای نگهداری از غارها از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه عکس غارها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول