اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

انتخاب 9 عضو هیئت اجرایی انتخابات در رباط کریم

فرماندار رباط کریم از انتخاب نهایی 9 عضو هیئت اجرایی انتخابات آتی در این شهرستان خبر داد.

انتخاب 9 عضو هیئت اجرایی انتخابات در رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده که طی ماه‌های اخیر صورت گرفت، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، حداکثری، قانونمند و سالم در رباط کریم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: هدف فرمانداری، ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی این شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی برای تحقق این هدف وجود ندارد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط کریم افزود: ستاد انتخابات و دستگاه‌های عضو این ستاد از دو ماه قبل با جدیت به دنبال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری این رقابت سیاسی مهم هستند و امیدواریم نخستین حماسه سیاسی در کشور را در روز انتخابات خلق کنیم.

سلیمان‌پور تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف مهم نیاز است تا همه مردم، فعالان سیاسی، نامزدها و هواداران آن‌ها بیشترین همکاری را با هیئت‌های اجرایی و نظارت داشته و با تعامل و همدلی می‌توانیم پاسخ محکمی به بدخواهان و دشمنان خارجی بدهیم.

*اسامی اعضای هیئت‌های اجرایی در شهرستان رباط کریم اعلام شد

وی در ادامه از انتخاب 9 عضو اصلی هیئت اجرایی در شهرستان رباط کریم خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از میان معتمدان محلی و افراد امین 30 نفر انتخاب شدند که جلسات متعددی با این افراد برگزار کردیم.

فرماندار رباط کریم بیان داشت: در نهایت از میان این افراد 9 عضو اصلی و سه عضو علی البدل برای عضویت در هیئت اجرایی این شهرستان انتخاب شدند که اعضای اصلی عبارتند از نصرت‌الله صالحی مهر، محمود کوثری، مجتبی یوسفی، میر شمس‌الدین پورباقری، محمدعلی فرج بخش، حمید محمدی‌نژاد، فاضل شایان، علی صدرالدینی و خانم مرضیه طالب پور.

سلیمان‌پور متذکر شد: همچنین آقایان علی حمیدی، سید علی صالح و محمد داوود فرزام فر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخابات شهرستان رباط کریم انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش همگانی و تعامل و همدلی ملی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تبدیل به عرصه‌ای برای خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی شود.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول