اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات

حفاری‌ها در سطح استان البرز با هماهنگی انجام شود

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات حفاری‌ها در سطح استان البرز با هماهنگی انجام شود.

حفاری‌ها در سطح استان البرز با هماهنگی انجام شود

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این راستا انجام هرگونه حفاری نیازمند مجوزهای لازم از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌های استان البرز است.

وی ادامه داد: هیچ دستگاه خدماتی بدون مجوز از سوی فرمانداری‌های شهرستان اجازه حفاری بدون مجوز را ندارد.

رجبی اظهار داشت: انجام برخی از حفاری‌ها سبب آسیب رساندن به تأسیسات مهم و حساس از جمله فیبرنوری شده لذا این گونه فعالیت‌ها در آستانه برگزاری انتخابات در استان البرز تنها با اخذ مجوز امکانپذیر است.

وی افزود: برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات زحمات فراوانی از سوی مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های مختلف استان صورت گرفته است بنابراین انجام هر اقدامی که منجر به بروز مسائل و مشکلات بعدی شود، غیرمجاز تلقی می‌شود.

این مسئول ضمن تقدیر از تلاش‌ها و تعامل دستگاه‌های مختلف در سطح استان البرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه به واسطه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد برگزاری انتخابات استان، هیچ مشکلی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهم و تاثیرگذار ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود ندارد.

رجبی تصریح کرد: حضور فعال و جهادگونه کمیته‌های ستاد انتخابات استان البرز از جمله محورهای مهمی است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار گرفته و باید از سوی مسئولان ستادها نیز به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ستاد انتخابات به عنوان پشتیبانی‌کننده امر برگزاری انتخابات وظیفه بسیار مهمی را در بسترسازی برای تحقق این امر مهم بر عهده دارد که امید می‌رود با تداوم همکاری‌های بین دستگاهی شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول