اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی مازندران:

کارگر مازندرانی با 10 اختراع نمونه کشوری شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: محمد قاسمی کارگر شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با 10 اختراع در حوزه کاری خویش کارگر نمونه کشوری شد.

کارگر مازندرانی با 10 اختراع نمونه کشوری شد

علی بابایی‌کارنامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه محمد قاسمی کارگر شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در بیست و چهارمین جشنواره ملی تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کارگری در کشور به عنوان نمونه انتخاب شد، اظهار کرد: حضور کارگر نمونه مازندران در یازدهمین جشنواره ملی تجلیل از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه هر ساله به مناسبت هفته کارگر، کارگران خلاق و مبتکر در مراسمی با حضور ریاست جمهور تجلیل می‌شوند، یادآور شد: این کارگر نمونه با 10 اختراع ثبت شده فعالیت‌هایی را در راستای طراحی، بهینه‌سازی، تعمیر و نگهداری سیستم تجهیزات ابزار دقیق با هدف استفاده بهینه از منابع و تجهیزات و همچنین ایجاد صرفه‌جویی در منابع ارزی و ریالی و قطع وابستگی صنعتی، انجام داده است.

بابایی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ارج نهادن و تکریم جایگاه این قشر در اجرای ماده 195 قانون کار و ضوابط اجرایی آن، همه ساله با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این جشنواره را در سه سطح کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش فارس، کارگران نمونه کشوری روز گذشته با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.

محمد قاسمی به همراه 75 نفر دیگر از کارگران مازندران با رهبر معظم انقلاب نیز دیدار کردند.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول