اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار مطرح کرد

تاسیس بخشداری لاریم مهم‌ترین مطالبه از دولت

امام جمعه جویبار گفت: تاسیس بخشداری لاریم مهم‌ترین دغدغه شهرستان و مطالبه ما از مصوبات سفر چهارم دولت است.

تاسیس بخشداری لاریم مهم‌ترین مطالبه از دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، حجت‌الاسلام قلی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به خدمات ارزشمند دولت‌های نهم و دهم بیان داشت: با وجود تلاش‌های ارزنده‌ای که دولت در سراسر کشور انجام داده و این شهرستان نیز بی‌نصیب از این خدمات ماندگار در بخش‌های مختلف نبود، ولی نیاز به تصویب برخی مصوبات به چشم می‌آید.

وی افزود: شاه بیت مصوبات دور اول سفر دولت، احداث دهکده المپیک کشورهای‌اسلامی، دهکده گل و گیاه و چهار بانده کردن محورهای ارتباطی با شهرستان‌های همجوار به ویژه جویبار به قائمشهر و محور ساری به لاریم بابلسر بود که هنوز عملیاتی نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیاز است به دلیل کم‌عرض بودن جاده و تلفات بی‌شمار جاده‌ای، این مصوبه (تعریض جاده) در مصوبات به چشم آید.

امام جمعه جویبار با اشاره به مطالبه بیش از 12 هزار نفر از مردم منطقه لاریم از شخص رئیس جمهور بیان داشت: بیش از 15 سال است که مردم این منطقه با وجود پیگیری‌های متعدد و قول‌های بی‌شمار داده شده درحالی‌که مناطقی با موقعیت و جمعیت کمتر در همین استان ارتقا یافتند.

وی یادآور شد: مردم این منطقه که در تمامی صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدس و انتخابات حضور حماسی داشته و استعدادهای بی‌شمار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، این بار چشم به راه عنایت دولت هستند و انتظار می‌رود در اولین فرصت این خواسته جامه عمل پوشیده شود.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول