اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت مصالح مردم را مورد معامله قرار نمی‌دهد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد به هیچ وجه مصالح مردم را مورد معامله قرار نداده و نخواهد داد، گفت: این دولت تمام توان خود را برای به‌دست آوردن محبت مردم به کار بسته است.

دولت مصالح مردم را مورد معامله قرار نمی‌دهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، احمد علیرضابیگی در جمع مردم ترکمانچای میانه تمام امکانات و دارایی‌های دنیا را بدون محبت مردم بی‌ارزش خواند و گفت: با محبت و همدلی مردم کارهای بزرگی انجام شده است.

وی، اساس و ریشه محبت را برگرفته از ادبیات انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: محبت، سرمایه بزرگ ملت ماست و در راستای محبت و همراهی ملت با دولتمردان، دولت احمدی‌نژاد کاری به غیر از مصلحت مردم انجام نداده و رسیدگی به مناطق محروم و دوردست را بنای سیاستگذاری خود قرار داده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری چهارمین دور سفرهای استانی هیئت دولت به آذربایجان شرقی عنوان کرد: استقبال گرم و صمیمی، نشانه لطف و محبت مردم نسبت به دولتمردان است و وجود این امر سرمایه بزرگی برای دولت است تا بتواند به پشتوانه آن، تصمیمات بزرگی را بگیرد.

بهره‌برداری از 15 سد عظیم در دولت نهم و دهم در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی، در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در استان گفت: در طول 8 سال خدمت دولت نهم و دهم، در استان آذربایجان شرقی با بهره‌برداری از 15 سد عظیم، ذخیره منابع آبی استان به 4 میلیارد متر مکعب رسیده است که در مقایسه با دیگر سال‌های گذشته این امر هشت برابر شده است، با وجود این امر محدوده وسیعی از زمین‌های زراعی استان از منابع آبی بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به طرح تمرکززدایی منابع و صنایع از مرکز کشور و انتقال به استان‌های دیگر توسط دولت نهم و دهم، گفت: منابع را باید جایی ببریم که در بهبود زندگی مردم مؤثر باشد، وجود چنین امری حکایت از آن دارد تا منابع را در کنار مردم و برای مردم هزینه کنیم.

مبنای حرکت دولت رضایت مردم است

علیرضابیگی افزود: مبنای حرکت دولت رضایت مردم است و تا آخرین لحظه از عمر خدمتگزاری، به دنبال منافع مردم خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در 24 خرداد و بیان اینکه، انتخابات یک آزمایش الهی است، گفت: دنیا نظاره‌گر حضور ملت ما در انتخابات است تا میزان وفاداری مردم به نظام را سنجیده و برای توطئه‌هایش برنامه‌ریزی کند، اما ملت  همیشه در صحنه ما با قدرت تمام به پای صندوق‌های رأی آمده و وفاداری خود را به نظام اعلام و ثابت خواهند کرد.

علیرضابیگی تأکید کرد: انتخاب فردی مردمی، پرتلاش، اهل تدبیر و مورد اعتماد مردم که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است باید سرلوحه انتخاب مردم قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در روح و جان این مردم جریان دارد و مردم را مکلف می‌کند تا انتخابی در راستای آرمان‌های انقلاب داشته و ادامه‌دهنده ارزش‌های انقلاب و امام باشند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران انتخابات که از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح مردمی بودن و پرتلاش بودن را عنوان کرده بودند، گفت: با توجه به این امر، مردم همچون دوره‌های قبل به این مسیر ادامه خواهند داد و رئیس جمهور مردمی را خواهند برگزید.

اظهار امیدواری استاندار آذربایجان‌شرقی برای شهرستان شدن ترکمانچای در دولت دهم

علیرضابیگی هدف خود از آمدن به ترکمانچای را تعهد در راستای پیگیری مجدانه تبدیل ترکمانچای به شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا پایان دولت خدمتگذار فعلی بتوانیم شاهد محقق شدن این آرزوی دیرینه مردم منطقه باشیم.

انتهای پیام/60002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول