اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

نخستین کلینیک صنعت و دانشگاه در مازندران افتتاح شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح کلینیک صنعت و دانشگاه در مازندران خبر داد.

نخستین کلینیک صنعت و دانشگاه در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عباسعلی وفایی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح کلینیک صنعت در مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی آمل اظهار داشت: امروز لازم است که علم به کمک صنعت بیاید و روش‌ها و ساختارهای سنتی به مرور زمان کنار گذاشته، فناوری و تکنولوژی جدید جایگزین روش‌های سنتی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: افتتاح کلینیک صنعت و دانشگاه و درآمیخته شدن علم و تکنولوژی در حوزه صنعت، روند پیشبرد تولید مطلوب‌تر با کیفیت بهتر و قدرت رقابت‌پذیری در عرصه‌های داخلی و خارجی و توانمندسازی تولیدات بومی را در پی خواهد داشت.

وی ضرورت‌های تشکیل کلینیک صنعت و دانشگاه را فقدان وجود مرکز جامعی برای ارائه مشاوره تخصصی، همسویی و تمرکز تحقیقات دانشگاهی، برقراری ارتباط مؤثر و مستمر بین دانشگاه و صنعت در شهرک‌های صنعتی و بسترسازی بیشتر برای تجاری‌سازی ایده‌های پژوهشی و تحقیقاتی برشمرد.

وفایی‌نژاد مهم‌ترین اهداف کلینیک صنعت در شهرک‌های صنعتی استان را ایجاد شبکه گسترده متخصصان صنعتی، ارائه مشاوره تخصصی فنی به واحدهای صنعتی برای حل مشکلات فنی، ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی، هدایت تحقیقـات دانشگاهی، غنی‌سازی علمی و تخصصی و شناسایی و معرفی متخصصان و محققان برجسته اعلام کرد.

رئیس دانشگاه مازندران نیز در این مراسم با اشاره به جمله حضرت امام(ره) که دانشگاه مبداء همه تحولات است از نقش سازنده و مؤثر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در توسعه شهرک‌های صنعتی یاد کرد و افزود: امروز شاهد پیشرفت شهرک‌های صنعتی هستیم و دانشگاه می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد دستاوردهای جدید فناوری تولید داشته باشد.

احمد احمدپور اظهار داشت: تولیدکنندگان باید به اعتماد مردم خوب پاسخ دهند و همواره دو عامل کیفیت و بهای تمام شده کالا را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول