اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد

فرصت دو هفته‌ای برای تحقق مصوبات کارگروه ستاد تسهیل

استاندار خراسان‌رضوی به مدیران دستگاه‌های اجرایی دو هفته فرصت داد تا نسبت به اجرایی شدن مصوبات سال گذشته کارگروه استانی ستاد تسهیل و امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان اقدام کنند.

فرصت دو هفته‌ای برای تحقق مصوبات کارگروه ستاد تسهیل

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل و امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی اظهار کرد: این ستاد سال گذشته برای برطرف کردن مشکل 671 واحد صنعتی، مصوبه داشته و از این تعداد، تنها 166 مصوبه به نتیجه رسیده است.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: 266 مصوبه در دست اجرا و برای 125 مصوبه باقی‌مانده تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

فروزان‌مهر افزود: با توجه به اینکه نگاه مدیریت خراسان‌رضوی به واحدهای تولیدی و صنعتی حمایتی است، در راستای ایجاد تحول در روند تولید استان مبتنی بر کار کارشناسی بیش از گذشته تلاش می‌شود.

وی با تاکید بر نحوه استقرار واحدهای صنعتی بر اساس اسناد توسعه و آمایش گفت: اگر چه توسعه صنعت و معدن از جمله مهم‌ترین اولویت‌های اقتصادی استان به شمار می‌رود، اما نباید این توسعه با ایجاد هزینه‌های مضاعف بر محیط زیست و سایر دستگاه‌ها حاصل شود.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: حفظ اقتدار در تولید ملی، برنامه‌ریزی برای حفظ اشتغال موجود و توسعه پایدار استان در گرو حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و برطرف کردن مشکلات آنان است.

فروزان‌مهر پرهیز از نگاه‌های بخشی و اعمال نظرهای سلیقه‌ای از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی را امری ضروری دانست و یادآور شد: در امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده، از بخش دولتی بیش از گذشته انتظار می‌رود ضمن تعامل با بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال تلاش کند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با تحریم و فشارهای اقتصادی سعی در ایجاد اختلال و بی‌نظمی در نظام اقتصادی کشور دارد باید با برنامه‌ریزی اصولی و هم افزایی بیشتر همچون دوران دفاع مقدس بتوان در این جنگ نابرابر پیروز شد.

استاندار خراسان‌رضوی خواستار همراهی بیش از پیش بانک‌های استان با واحدهای تولیدی و صنعتی در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و تامین نقدینگی مورد نیاز آنها شد.

فروزان‌مهر همچنین از دستگاه قضایی استان خواست تا در راستای حمایت از تولیدکنندگان، روند رسیدگی به پرونده واحدهای صنعتی مشکل‌دار را با سرعت بیشتر و به صورت ویژه رسیدگی کند.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول