اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

کمک 15 میلیون ریالی دانش‌آموزان جم به دانش‌آموزان زلزله‌زده

رئیس آموزش و پرورش جم از کمک 15 میلیون ریالی دانش‌آموزان جم به دانش‌آموزان زلزله‌زده خبر داد.

کمک 15 میلیون ریالی دانش‌آموزان جم به دانش‌آموزان زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری در نشست مسئولان اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله در شهرستان دشتی تاکنون شاهد همکاری همه مردم و مسئولان در امدادرسانی به مردم منطقه زلزله‌زده هستیم و این کمک‌ها همچنان تداوم دارد.

وی افزود: مردم و مسئولان استان بوشهر در پی وقوع این زمین‌لرزه تمام توان خود را به کار بسته‌اند و شاهد همکاری و همراهی همگانی برای کمک به زلزله‌زدگان هستیم.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: باید کیفیت خدمات را افزایش دهیم و باید کاری کنیم که رضایت خاطر خانواده‌های زلزله‌زده جلب شود.

اسکندری تصریح کرد: مردم جم و فرهنگیان این شهرستان کمک‌های متنوعی داشته‌اند و اخیرا دانش‌آموزان این شهرستان نیز به یاری زلزله‌زدگان پرداخته‌اند.

رئیس آموزش و پرورش جم از کمک 15 میلیون ریالی دانش‌آموزان جم به دانش‌آموزان زلزله‌زده خبر داد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان جم در اقدامی خداپسندانه مبلغ 15 میلیون ریال برای کمک به دانش‌آموزان زلزله زده شهرستان دشتی اهدا کردند.

اسکندری بیان کرد: در پی وقوع زلزله اخیر شهرستان دشتی و استقبال دانش‌آموزان در سطح مدارس شهرستان جم برای کمک به آنان، مبلغ مذکور و مقداری البسه، نوشت‌افزار و ... جمع‌آوری و برای اهدا در اختیار مسئولین ذیربط قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده نیز باید همانند سایر دانش‌آموزان کشور به تحصیل ادامه دهند و همه باید به فرزندان این منطقه کمک کنیم.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول