اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان:

موتور کراس همدان قهرمان ایران شد

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: مسابقات موتورکراس انتخابی تیم ملی با رقابت 275 موتورسوار از سراسر کشور در پیست همدان برگزار شد که در نهایت تیم همدان در رتبه نخست قرار گرفت.

موتور کراس همدان قهرمان ایران شد

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرگزاری ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در همدان اظهار داشت: این مسابقات در کلاس‌های 65 سی‌سی خردسالان شش تا 12 سال، 85 سی‌سی 12 تا 15 سال، 125 و 250 سی‌سی جوانان برگزار شد.

وی افزود: در پایان در کلاس 65 سی‌سی، محمد صمدی‌نیا از همدان به قهرمانی رسید و امیررضا صادقی از شهرداری کرمان و امین حمزه‌خانی از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند، در کلاس 85 سی‌سی امیر خدابنده‌لو از مدرسه قهرمانان، متین حسینی از شهرداری کرمان و محمدرضا سلیمانی از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: در کلاس 250 سی‌سی جوانان امیررضا ثابتی‌فر از همدان، مرآت نراقی از تیم لواسان و مجتبی کریم‌زاده از اصفهان در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند، در کلاس 450 سی‌سی جوانان علی یوسفی از همدان، ایرج قادری از اصفهان و عرفان مؤذن از شهرکرد اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه سن شرکت‌کنندگان پیشکسوت 40 سال به بالا بود، اضافه کرد: در کلاس 250 سی‌سی این رده سنی سیدکمال میر‌محسنی از سمنان، سعید کریم‌زاده از اصفهان و رسول علیزاده آذربایجان شرقی، در کلاس 450 سی‌سی هم حمید کریم‌زاده از اصفهان، محمود جدیدی و علی کاووسی هر دو از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند، محمد صمدی‌نیا، امیررضا ثابتی‌فر و علی یوسفی از همدان با قهرمانی در این رقابت‌ها به عضویت تیم ملی درآمدند و تیرماه به مسابقات موتورسواری کراس آسیا به میزبانی مالزی اعزام می‌شوند.

روحی با بیان اینکه 21 استان در این مسابقات شرکت کردند، اذعان داشت: تنها کسی که برای برگزاری این مسابقات ما را یاری کرد، اداره‌کل ورزش و جوانان همدان و فدراسیون بود.

وی تأکید کرد: فعلاً بدهی‌های زیادی بر دوش ما قرار گرفته است و امیدوارم که استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همدان ما را یاری کنند.

روحی با اشاره به حوادث این مسابقات عنوان کرد: سه حادثه در این مسابقات رقم خورد که دو نفر از حادثه‌دیدگان سرپایی معالجه شدند، یکی از ورزشکاران از ناحیه مچ پا و قفسه سینه دچار شکستگی شده است.

وی ادامه داد: حال جسمی این ورزشکار وخیم است و فعلاً در بیمارستان بعثت همدان بستری شده که امیدوارم هرچه سریع‌تر با سلامتی به آغوش گرم خانواده بازگردد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان در ادامه با بیان اینکه رشد موتورسواری همدان را شاهد هستیم، گفت: این مسابقات باعث گرایش جوانان همدان به رشته موتورسواری می‌شود و سطح فنی موتورسواران ما بسیار بالا می‌رود.

گفتنی است؛ در این مسابقات با حضور زبده‌ترین موتورسواران در قالب 25 تیم از بیست استان و پنج باشگاه باهم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های استان همدان با 65 امتیاز اول، شهرداری کرمان با 58 امتیاز دوم و اصفهان با 52 امتیاز سوم شدند.

انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول