اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتور برای آسیا می‌جنگد آلومینیوم برای بقا

بندرعباس، محل صدور بلیط تراکتور به آسیا / زورآزمایی تراکتور با حریف آلومینیومی

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته ماقبل پایانی در بندرعباس به مصاف آلومینیوم هرمزگان می‌رود.

بندرعباس، محل صدور بلیط تراکتور به آسیا / زورآزمایی تراکتور با حریف آلومینیومی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در آخرین بازی خارج از خانه خود، یکشنبه 15 اردیبهشت در بندرعباس به مصاف آلومینیوم می‌رود.

با توجه به فاصله تراکتورسازی با تیم‌های استقلال و سپاهان، شانس این تیم برای قهرمانی کم است، اما پیروزی بر آلومینیوم، این تیم را از دسترس فولاد خوزستان خارج می‌کند.

فولاد که 4 امتیاز کمتر از تراکتورسازی دارد، نیز امیدوار است با توقف تراکتورسازی در دو بازی آینده، بتواند امتیازات لازم را کسب کرده و آسیایی شود.

مسئولان تیم تراکتورسازی روز پنج شنبه تونی اولیویرا را از سرمربیگری تیم خود اخراج کردند تا به نوعی به این تیم شوک وارد کرده باشند.

وضعیت جدول

در حال حاضر تیم استقلال تهران با 64 و سپاهان اصفهان با 63 امتیاز تیم‌های اول و دوم می‌باشند که البته سپاهان یک بازی بیشتر برگزار کرده است. تراکتورسازی با 59 امتیاز تیم سوم و فولاد خوزستان با 55 امتیاز چهارم می‌باشد. تراکتورسازی در صورت کسب یک پیروزی در دو بازی باقیمانده خود آسیایی شده و حداقل سومی‌اش حتمی می‌شود.

تراکتورسازی تبریز بعد از دو شکست متوالی مقابل استقلال تهران و سپاهان اصفهان در لیگ برتر، در رشت داماش را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرده و در تبریز با فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داده است.

 

آلومینیوم برای بقا می‌جنگد

تیم آلومینیوم هرمزگان با 34 امتیاز در مکان چهاردهم جدول جای گرفته است و بالاتر از چهار تیم است و اگر همین وضعیت خود را حفظ کند باید برای ماندن در لیگ برتر با تیم سوم دسته یک بازی پلی‌آف برگزار خواهد کرد.

آلومینیوم حتی امیدوار است که بتواند فجرسپاسی 38 امتیاز را در دو بازی آینده گرفته و ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کنند.  بدین جهت برای پیروزی در دو بازی آینده خود وارد میدان می‌شود با توجه به اینکه بازی آخر آلومینیوم در اصفهان مقابل سپاهان است، شاگردان پرویز مظلومی نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسند.

آدرس غلط شیخ لاری

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی روز گذشته در برنامه موج فوتبال با دادن آدرس غلط، می‌تواند موجب دستکم گرفتن تیم هرمزگانی شود.

شیخ‌لاری که به عنوان کارشناس در برنامه موج فوتبال حضور یافته بود در مورد آلومینیوم هرمزگان گفت: این تیم سقوط کرده و شانسی برای ماندن ندارد.

وی در همین مورد افزود: آلومینیوم در بازی‌های خود سه گل و پنج گل دریافت کرده و تراکتورسازی در بازی مقابل این تیم کار مشکلی نداشته و می‌تواند به پیروزی دست یابد.

این در حالی است که تیم هرمزگانی تا هفته سی و دوم سقوط نکرده و شانس بالای ماندن در لیگ برتر را نسبت به تیم‌های ذوب آهن و پیکان دارد.

آلومینیوم هرمزگان در 16 بازی خانگی خود چهار پیروزی مقابل تیم‌های مس کرمان، گهر زاگرس، ملوان بندرانزلی و سایپای کرج داشته و در سه بازی خانگی نیز مغلوب تیم‌های استقلال تهران، صبای قم و پیکان شده است. این تیم در 9 بازی دیگر خانگی  خود در مصاف با تیم‌های داماش گیلان، فولاد خوزستان، راه آهن تهران، نفت آبادان، فجر سپاسی شیراز، سپاهان اصفهان، نفت تهران، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به تساوی دست یافته است و نتایج این تیم نشان می‌دهد که تراکتورسازی بازی آسانی در بندرعباس پیش رو ندارد.

بندرعباسی‌ها در طول فصل 12 بازی را شکست خورده‌اند که تنها سه بازی آن با اختلاف بیش از یک گل بوده که در خانه خود با دو گل مغلوب استقلال شده و در تهران با سه گل از راه آهن شکست  را متقبل شده و در شیراز نیز شش گل از فجر این شهر دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول