اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جباری‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

فدراسیون نمی‌خواهد به حرف ما گوش دهد/مظلومی فصل بعد هم سرمربی آلومینیوم است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: فصل آینده چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول پرویز مظلومی سرمربی تیم ما خواهد بود.

فدراسیون نمی‌خواهد به حرف ما گوش دهد/مظلومی فصل بعد هم سرمربی آلومینیوم است

حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شانس بقای آلومینیوم در لیگ برتر اظهار داشت: ما برای سال اول در لیگ برتر حاضر شده بودیم و کار بزرگی انجام دادیم. اگر در سال‌های گذشته نگاهی به تیم‌های سقوط کرده بیندازید، می‌بینید که آنها کمتر از 30 امتیاز کسب کرده‌اند، اما ما با توجه به اینکه در ابتدای فصل در بحث یارگیری و همچنین بستن تیم نتوانستیم به دلیل مشکلاتی خوب عمل کنیم‌ اما از نتایج راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با اشاره به 16 تیمی شدن لیگ برتر تاکید کرد: ما نسبت به 18 تیمی باقی ماندن لیگ برتر پافشاری می‌کنیم. در همه دنیا شرایط به گونه‌ای است که برای پیشرفت ورزش‌شان تلاش می‌کنند اما در ایران این موضوع متفاوت است. آیا با کم کردن دو تیم مشکلات فوتبال برطرف می‌شود؟ طبیعتا مشخص است که این موضوع باعث می‌شود مشکلات اضافه شود.

جباری‌زاده افزود: امیدوارم هیئت رئیسه فوتبال به حرف‌های ما گوش بدهد. هر چه داد می‌زنیم صدایمان به جایی نمی‌رسد. وقتی فدراسیون نمی‌خواهد به حرف ما گوش دهد، نمی‌شود کاری کرد. ما از نتایجی که کسب کردیم راضی هستیم و اگر ترکیب گذشته جدول وجود داشت، دغدغه‌ای برای حضور نداشتیم.

وی درباره اینکه پرویز مظلومی پس از حضورش در آلومینیوم یک پیروزی کسب کرده و آیا از او راضی است، خاطرنشان کرد: زمانی در گذشته فقط به نتایج اهمیت می‌دادند اما هم اکنون فوتبال را نگاه می‌کنیم. قطعا از نحوه عملکرد مظلومی راضی هستم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره شایعاتی که مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی و همچنین بازگشت میثاقیان صورت گرفته، گفت: به هیچ عنوان به گذشته باز نخواهیم گشت. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم. مربی‌ای برکنار شده به تیم بازنخواهد گشت. قرارداد ما با مظلومی تا پایان فصل است و برای فصل آینده چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر با مظلومی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول