اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

تعدد نامزدهای شورای شهر یک امر مثبت است/ زمینه برای ورود هر سلیقه فراهم است

فرماندار اصفهان گفت: بزرگ‌ترین توانمندی که یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان باید دارا باشد، شناختی عمیق نسبت به نیازها و اولویت‌های واقعی امروز اصفهان است.

تعدد نامزدهای شورای شهر یک امر مثبت است/ زمینه برای ورود هر سلیقه فراهم است

فضل الله کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا به امروز همه مراحل انتخاباتی شورای شهر اصفهان به خوبی صورت گرفته و مهلت ثبت نام نامزدها به اتمام رسید و مراحل مقدماتی تایید صلاحیت‌های کاندیداها صورت گرفت و اکثریت این افراد توسط هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند و سپس لیست نامزدها به منظور بررسی تکمیلی تقدیم هیئت نظارت شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه با توجه به سمت حساس و مهم سیاسی شما در شهر اصفهان، بزرگ‌ترین شاخص و توانمندی یک عضو شورای شهر چیست، افزود: اصفهان به لحاظ تنوع موضوعات و مسائل مطرح شده نیازمند اعضای شورای شهری است که در درجه اول یک شناخت عمیق نسبت به نیازها و اولویت‌های واقعی اصفهان داشته باشند.

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شاخص دیگر این اعضای اینکه در صحنه عمل، به اولویت‌های واقعی اصفهان توجه و به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: توجه کردن به اقشار مختلف و جمعیت‌های گوناگونی که در اصفهان زندگی می‌کنند، به ویژه جمعیت حاشیه‌نشین زاینده‌رود وهمچنین در حوزه شهری مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی اصفهان و بحث مترو از جمله اولویت‌هایی است که اعضای شورای شهر جدید باید به آن توجه کافی بکنند.

کفیل اضافه کرد: تعدد افراد و کاندیداها برای انتخابات شورای شهر اصفهان را یک امر مثبت و مهم تلقی کرده، چرا که با این تعدد افراد زمینه ورود تنوع و تعدد اقشار مختلف و سلیقه‌ها بخوبی فراهم شده است و شرایط برای یک انتخاب متنوع از جانب مردم محیا گشته است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول