اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلا‌ل‌احمر بشرویه خبر داد

برگزاری مانور امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان در بشرویه

رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه گفت: همزمان با هفته هلال‌احمر مانور امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان توسط جمعیت هلال‌احمر بشرویه برگزار می‌شود.

برگزاری مانور امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر بشرویه با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر سازمانی مستقل و بی‌طرف است که با توجه به اصول هفت‌گانه اساسی خود همواره آماده پاسخگویی سریع به حوادث و بلایای طبیعی است.

وی ادامه داد: 18 تا 24 اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته هلال‌احمر نامگذاری شده که طی این هفته برنامه‌های متنوعی در شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه از برگزاری مانور امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان در هفته هلال‌احمر خبر داد و افزود: حضور تمام اعضا و پرسنل در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، رژه موتوری، کنترل فشار خون و قند از کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان و برگزاری اردوی توان‌افزایی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته هلال‌احمر در بشرویه است.

عارفیان تصریح کرد: همچنین در هفته هلال‌احمر کاروان‌های سلامت و نیکوکاری با ویزیت رایگان، توزیع دارو و اقلام غذایی به روستاهای محروم منطقه اعزام می‌شوند.

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر بشرویه نیز با اشاره به اینکه این جمعیت یک نهاد عام‌المنفعه، مستقل، بی‌طرف و بی‌غرض است، گفت: یک قطعه زمین به مساحت 16 هزار متر مربع در بهترین نقطه شهر به جمعیت هلال‌احمر بشرویه اهدا شده و تقاضا داریم که بعد از گذشت 19 سال برای اجرایی شدن قول مسئولان برای تاسیس مجتمع فرهنگی ورزشی این جمعیت اقدام شود.

حسین شاکری به اجرایی شدن مصوبات رئیس کل جمعیت هلال‌احمر به استان خراسان جنوبی در ارتباط با تاسیس داروخانه هلال‌احمر در شهرستان‌های نهبندان و بشرویه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین رکن هلال‌احمر آموزش همگانی است، اذعان داشت: بیمه منازل مسکونی توسط نیروهای امدادگر و داوطلب شهرستان از طرح‌های دارای اولویت این جمعیت است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول