اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم استان البرز خواستار شدند

برخورد جدی با عوامل هتک حرمت مقدسات مسلمانان

مردم استان البرز امروز همراه با ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز، خواستار برخورد جدی با عوامل هتاکی به مقدسات مسلمانان به ویژه مرقد مطهر حجربن عدی شدند.

برخورد جدی با عوامل هتک حرمت مقدسات مسلمانان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پس از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز در شهرستان‌های مختلف استان البرز از جمله کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، طالقان و محمدشهر اقدام به برگزاری راهپیمایی در اعتراض به هتک حرمت مرقد مطهر حجربن عدی در سوریه و توسط تروریست‌ها کردند.

در این راهپیمایی شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد و راهپیمایان معترض استان البرز تاکید داشتند که تروریست‌ها باید به جزای عمل شنیع و غیرانسانی خود برسند.

همچنین نمازگزاران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نشان دادند که وقایع سوریه و جهان اسلام را به درستی تحلیل کرده و معتقد بودند که حامیان تروریست‌ها و کسانی که به مخالفان حکومت سوریه سلاح می‌دهند، متهم ردیف نخست این توهین‌ها هستند.

حاج مرتضی صالح‌زاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در راهپیمایی شهرستان کرج حضور داشت، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: توهین به مقدسات مسلمانان و به ویژه اعتقادات و باورهای مذهبی شیعیان موضوع تازه‌ای نیست و در سال‌های اخیر شاهد رشد اینگونه رفتارهای غیر انسانی هستیم.

وی تاکید کرد: کسانی که در برابر این هتاکی‌ها سکوت می‌کنند، همان افرادی هستند که داعیه دفاع از حقوق بشر دارند و سکوت تلخ آنها نشان‌دهنده غیر واقعی بودن اتهاماتشان است.

صالح‌زاده در پایان بیان داشت: برای اینکه دیگر شاهد اینگونه هتاکی‌ها نباشیم، جهان اسلام باید با اتحاد در برابر مزدوران و تروریست‌ها ایستاده و برخورد جدی و سختی با آنها داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول