اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرمشهر:

امور کشور با انتخاب کاندیدای وارسته و متدین ساماندهی می‌شود

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: امور کشور با انتخاب کاندیدای وارسته، مخلص و متدین ساماندهی می‌شود.

امور کشور با انتخاب کاندیدای وارسته و متدین ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام غلامحسین حجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر با انتخاب و رای مردم انجام می‌شود بنابراین اگر بصیرت و آگاهی کافی نداشته باشیم جامعه و کشور متضرر می‌شوند.

وی تحقیق در رابطه با انتخاب فرد اصلح از اهل علم و معرفت را ضروری دانست و افزود: اگر انسان‌های وارسته، خدوم، با تدبیر، مخلص و متدین را انتخاب کنیم، زندگی و امور کشور ساماندهی می‌شود.

*این اقدام بی‌شرمانه در راستای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است

امام جمعه موقت خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌های امروزش با اشاره به هتک حرمت به ضریح و مرقد حجربن عدی در سوریه خاطرنشان کرد: این اقدام بی‌شرمانه با هدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان انجام شده است.

وی ادامه داد: هتک حرمت مقدسات دینی یکی از نقشه‌های استکبار در کشورهای اسلامی است که باید با بیداری همه مسلمانان چه شیعه و سنی خنثی شود.

*قدرت‌های استکبار، اهداف استعماری را در منطقه دنبال می‌کنند

حجتی همچنین عنوان کرد: قدرت‌های استکباری با طرح‌ریزی اقدامات تفرقه‌افکن در بین مسلمانان سعی دارند اهداف استعماری و سودجویانه خود را در منطقه خاورمیانه دنبال کنند.

*ماه رجب/ اعتکاف

وی در پایان با تبریک پیشاپیش به‌مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و در پیش‌ داشتن مراسم اعتکاف بیان کرد: ایام اعتکاف از روزهای پربرکتی است که باید به نحو احسن از این روزها برای پاک شدن روح و جسم بهره برد.

انتهای پیام/ 72001/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول