اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

جشنواره بهار نارج، فرصت تاریخی برای ساری است

شهردار ساری جشنواره بهار نارنج را فرصت تاریخی برای این شهر عنوان کرد.

جشنواره بهار نارج، فرصت تاریخی برای ساری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری امروز در پارک قائم ساری با اشاره به انتخابات پیش روی شوراها، گفت: شهروندان ساروی با انتخاب افراد متدین و پرتلاش، می‌توانند شهرداری را در ارائه‌ خدمات هرچه بهتر کمک کنند.

وی ادامه داد: برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم ساری که بی‌تردید با فرهنگ و رسوم حاکم بر استان مشترکات بسیاری دارد این جشنواره را به یک فرصت تاریخی تبدیل می‌کنیم.

عبوری افزود: با به نمایش گذاشتن بخش‌های بسیاری از فرهنگ و رسوم ساری و مازندران در تلاش هستیم تا این جشنواره به روزهای خاطره‌انگیزی برای میهمانان که از نقاط مختلف کشور هستند.

شهردار ساری با اشاره به مناسب نبودن مکان جشنواره، بیان کرد: جشنواره بعدی را در مکانی درخور شان مردم ساری برگزار می‌کنیم.

دبیر دومین جشنواره ملی عرقگیری بهارنارنج، ادامه داد: این جشنواره با همت همکاران ما در سازمان پارک‌ها و فضای سبز به مدت دو روز در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: همایش علمی بهارنارنج با ارائه بیش از 1500 مقاله از سراسر کشور در دانشگاه علوم کشاورزی ساری برگزار شد.

شهردار ساری با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره ملی عرقگیری بهار نارنج در ساری از ماه‌ها قبل خود را برای برگزاری جشنی به یادماندنی و موثر آماده کرده است، افزود: کمیته‌های مختلفی مسئولیت برگزاری باشکوه این جشن را بر عهده دارند.

عبوری گفت: هرچند این خدمات ناچیز، در شان شهروندان ساروی نیست اما امیدوارم در انتخابات پیش روی، با انتخاب افراد خوب، متدین و پرتلاش این خدمات را استمرار دهید.

دومین جشنواره ملی عرقگیری بهارنارنج در پارک  قائم ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول