اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه:

خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولین باشد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد اسلامی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع بسیجیان و فرهنگیان در سالن جلسات آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر این نظام هستیم.

وی افزود: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه به انتخابات خردادماه اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات نماد حماسه سیاسی است و باید در برگزاری انتخاباتی باشکوه همت کنیم.

اسلامی‌نژاد تصریح کرد: بسیجیان همیشه در صحنه بوده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و این را از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی در ادامه به نقش حلقه‌های شجره طیبه صالحین در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمنان در حال حاضر از تمام جوانب به اعتقادات و اندیشه‌های اسلامی هجوم آورده‌‌اند و ما باید با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و با در صحنه بودن جلوی این دسیسه‌ها را بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است و همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام بورزیم.

اسلامی‌نژاد با اشاره به نقش بسیج در خلق حماسه سیاسی خاطر نشان کرد: بسیجیان همواره در ولایت‌مداری پیشتاز بوده و هستند و همواره برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: البته بسیج و سپاه هیچ‌‌گاه در انتخابات دخالت نداشته و نمی‌کند و وظیفه آنها تبیین و روشنگری است.

انتهای پیام/2451/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول