اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأمین اعتبارات

اصلاح و توسعه شبکه آب در همدان به 100 کیلومتر می‌رسد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با تأمین اعتبارات، اصلاح و توسعه شبکه آب در همدان سالانه به بیش از 100 کیلومتر می‌رسد.

اصلاح و توسعه شبکه آب در همدان به 100 کیلومتر می‌رسد

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اصلاح و توسعه آب در حوزه معاونت بهره‌برداری اظهار کرد: در سال 91، 37 هزار و 913 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب در سطح استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته، اصلاح 36 هزار و 75 کیلومتر تعهد سالانه بوده است، افزود: در سال گذشته با همکاری همه شرکت، تعهدات بودجه‌ای شرکت 100 درصد تحقق یافته است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان داشت: در سال گذشته، اعتبار شرکت در بخش اصلاح و توسعه شبکه‌های توزیع آب برابر 32 میلیارد و 591 ریال بود که از این اعتبار مبلغ 9 میلیارد و 674 میلیون ریال تخصیص و در اختیار این شرکت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به تخصیص 31 میلیارد و 591 میلیون ریالی اعتبار سال گذشته از منابع مختلف، حدود 70 درصد کاهش در اعتبارات اصلاح و توسعه شبکه وجود داشت.

حسینی‌بیدار اضافه کرد: در صورتی که منابع اعتباری کافی در اختیار شرکت قرار گیرد، توان فنی و اجرایی شرکت در بخش اصلاح و توسعه به بیش از یکصد کیلومتر در سال می‌رسد.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول