اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان زنجان

همایش حماسه حضور در قیدار برگزار شد

فرماندار خدابنده هدف از برگزاری همایش حماسه حضور را در شهرستان خدابنده تبیین اهداف شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام کرد و گفت: این همایش حول محور حماسه سیاسی و اقتصادی در این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش حماسه حضور در قیدار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی عصر امروز در همایش حماسه حضور که در شهر قیدار و با حضور جمعی از مدیران استانی و استاندار زنجان برگزار شد، اظهار داشت: استاندار زنجان در مدت زمان خدمت خود در استان زنجان 34 بار به شهرستان خدابنده سفر کرده است.

وی هدف از برگزاری همایش حماسه حضور را در شهرستان خدابنده تبیین اهداف شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام کرد و افزود: این همایش حول محور حماسه سیاسی و اقتصادی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار خدابنده با اشاره به تاکیدات مسئولان ارشد استان در جذب سرمایه به شهرستان تصریح کرد: در آینده نزدیک چند پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان خدابنده اغلب با اعتبارات بخش خصوصی انجام می‌شود، اضافه کرد: در آینده نزدیک یک پروژه 34 میلیارد تومانی و یک پروژه 80 میلیارد تومانی در آینده نزدیک و با مشارکت بخش خصوصی که یکی از این پروژه‌ها بدون دریافت تسهیلات است، کلنگ‌زنی می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه بخشی از شعار سال‌جاری حماسه اقتصادی است، اضافه کرد: پروژه‌های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که تا پایان عمر دولت دهم و یا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: شهرستان خدابنده آماده خلق حماسه در همه ابعاد شعار انتخاب شده طی سال‌جاری است.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول