اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس ویژه استاندار هرمزگان عنوان کرد

تکریم ارباب‌رجوع محور بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی

بازرس ویژه استاندار هرمزگان از محوریت تکریم ارباب‌رجوع در بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

تکریم ارباب‌رجوع محور بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اسدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای مستمر از دستگاه‌های اجرایی که به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود، اظهار داشت: ارتقای سلامت و کارآمدی نظام اداری و اصلاح ساختارها و نظارت بر فرآیندها از اهداف مهم این بازرسی‌هاست.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان با بیان اینکه به منظور افزایش رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان را با جدیت دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مردم شریف استان هرمزگان شایسته دریافت بهترین خدمات از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی گفت: تکریم ارباب‌رجوع محوری‌ترین موضوع در انجام بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان است.

اسدی ابراز داشت: در راستای برنامه‌های نظارتی سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف اجرایی به مردم به صورت مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد:‌ یکی از حوزه‌هایی که تأکید بسیاری بر آن داشته و داریم، تکریم ارباب رجوع در زمان مراجعه به ادارات اجرایی است، چراکه معتقدیم احترام به مردم دستاوردهای بسیار بزرگی برای نظام و انقلاب به همراه خواهد داشت.

اسدی تأکید کرد: البته باید این نکته را مورد توجه قرار داد که هدف از این بازرسی‌ها شناسایی نقاط ضعف و تقویت موارد مثبت است و ما به هیچ عنوان دنبال مچ‌گیری نیستیم.

وی متذکر شد: اکثر مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان رفتار اخلاقی با مردم دارند، با این وجود نظارت‌ها و بازرسی‌های سرزده در این استان به صورت بی‌وقفه انجام شده؛ ضمن اینکه تعداد این موارد را نیز افزایش داده‌ایم.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان ادامه داد: امروز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در مسیر توسعه در حال حرکت است که نباید این موفقیت‌ها قربانی کم‌کاری و کوتاهی برخی افراد شود.

وی بیان کرد: گفتمان دولت گفتمان عدالت‌محوری و خدمت است و تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید به عنوان نماینده دولت این گفتمان را محور کار خود قرار دهند.

اسدی در پایان عنوان کرد: در بازدیدهای انجام شده مدیران و کارکنان برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع مورد تشویق و چندین کارمند نیز مورد تذکر واقع شدند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول